1200 חברים חדשים! תודה!

תודה! 🫶
לפני כחודש סיפרנו לכם, עוקבים וחברים, על ההישגים המרשימים שלנו ממושב הכנסת האחרון, והזמנו אתכם לדמיין לאילו הישגים יכלנו להגיע אם היינו חזקים יותר, עם יותר לוביסטים ציבוריים שמייצגים את הציבור בכנסת. יחד השקנו את קמפיין ׳חבר מביא חבר מביא חבר מביא חבר׳.
אתם התגייסתם למטרה, ופעלתם – שיתפתם, סיפרתם לחברים, ובמהלך החודש האחרון גדלנו במעל 1,200 חברים – וחצינו את גבול ה-14,000! אנחנו רוצים לומר תודה לכל אחת ואחד מחברי הלובי ששיתפו, סיפרו וצרפו חברים חדשים. בעזרתכם נצליח לגייס עוד לוביסטים מקצועיים, ולטפל בנושאים נוספים למען האזרחים.
העובדה שנגמר הקמפיין לא אומרת, כמובן, שנגמר הצורך לצרף חברים חדשים. אנו בעשייה בלתי פוסקת, שדורשת תמיכה בלתי פוסקת. המשיכו להגיב, לשתף, ולספר על פעילות הלובי כדי שנוכל להגיע לעוד נושאים, להביא עוד נצחונות למען הציבור, ולתת תקווה.

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

בנקאות פתוחה

סייענו להעברת הרפורמה בבנקים, שאמורה להקל על פתיחת בנקים חדשים, והכנסנו לתוכה סעיפים רבים המקדמים את האינטרס הציבורי על פני האינטרסים של הבנקים.​

דילוג לתוכן