בנק ישראל מסתיר מידע ששווה אלפים לציבור

זוגות צעירים, כורעים תחת נטל המשכנתא, ומשלמים עשרות אלפי שקלים מיותרים לבנקים, רק בגלל שאין בידם את כל המידע לבחירת המשכנתא המתאימה ביותר עבורם.

אבל זה לא חייב להיות ככה. לבנק ישראל מאגר מידע עצום על שוק המשכנתאות אותו הוא שומר בסודיות מוחלטת. המידע שקיים במאגר זה יכול לשמש את הציבור בבחירת המשכנתא המתאימה ביותר והזולה ביותר, ולחסוך עשרות אלפי שקלים יקרים.

אנחנו פועלים מול בנק ישראל לשחרור המידע, תוך שמירה על פרטיות הלווים, כדי שהזוגות הצעירים יוכלו לקבל את אחת ההחלטות החשובות בחיים הפיננסים שלהם על בסיס ידע ומידע ולא לפי פרסומות בטלוויזיה.

פתיחת המאגר לא רק תאפשר לנו, ציבור הלוווים, לקבל החלטה מודעת יותר. היא גם תסייע לחברות הפינטק לפתח אפליקציות ייעוץ בתחום המשכנתאות. תאפשר כניסה של שחקנים חדשים לשוק וכך תגבר התחרות וירדו ריביות לציבור. המידע גם יוכל לשמש את יועצי המשכנתאות המייצגים את הלקוחות מול הבנקים. וניתוח המידע יכול לגלות לנו האם ישנן אוכלוסיות או אזורים גאוגרפיים ספציפיים המאופיינים בחוסר נגישות לאשראי.

נמאס לכם מהשליטה החונקת של הבנקים בשוק? הצטרפו אלינו: https://bityl.co/81OM

 

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן