בעל הבית השתגע, וחייבים לעצור אותו

אלפרד אקירוב, בעל השליטה בחברה הציבורית "אלרוב נדל"ן", שרוצה לשלוט גם בחברת כלל פנסיה וביטוח, עושה שימוש במשאבים של אלרוב כדי לשרת את האינטרסים האישיים שלו, ומוכיח שוב שהוא לא ראוי לקבל אישור לשלוט בחברת ביטוח האחראית על ניהול כספי ציבור בשווי של 285 מיליארד שקלים. אנחנו פועלים כדי לעצור אותו.

לפני יותר משנה, אקירוב החליט שהוא רוצה לשלוט בחברת כלל ביטוח ושהוא הולך לעשות זאת באמצעות החברה הציבורית אלרוב נדל"ן, והיא החלה לרכוש מניות בחברת הביטוח כלל. מה הקשר בין חברת נדל"ן לשליטה בחברת ביטוח? אין קשר, אבל זה מה שקורה עם טייקונים חסרי מעצורים ומלאי גחמות.

אממה, מתברר שאלרוב לא יכולה לקבל שליטה בחברת כלל ביטוח, בגלל חוק הריכוזיות שאוסר בדיוק מקרים כאלו והרגולטור כבר הודיע לאלרוב נדל"ן לפני כשנה שהיא חסומה.
אבל אלרוב ממשיכה לבזבז כסף על עורכי דין, ממשיכה להפסיד כסף על רכישת המניות בכלל ביטוח, וממשיכה לנהל מגעים עם הרגולטור למרות שאין סיכוי שהיא תקבל היתר שליטה.

כך יוצא שהחברה ציבורית אלרוב נדל"ן מפסידה כסף רק כדי לשרת את הגחמה הפרטית של בעל השליטה אקירוב שממש רוצה לשלוט בחברת פנסיה וביטוח. וכשחברה ציבורית מפסידה כסף, הציבור, שמושקע בחברה באמצעות כספי הפנסיה שלנו, מפסיד כסף. אירוני, לא?

לכן, פנינו כבעלי מניות לחברי הדירקטוריון של אלרוב, שמתפקידם לדאוג לאינטרס של כל ציבור המשקיעים באלרוב ולא לשרת רק את הרצונות של אלפרד אקירוב, ודרשנו מהם להרחיק את אקירוב מכל הדיונים בחברה בנושאים שיש לו בהם אינטרס אישי ובמיוחד בדיונים על השגת השליטה בחברת כלל.

מול טייקונים חסרי מעצורים חייבים לובי ציבורי חזק – הצטרפו אלינו: https://bit.ly/3Gzzx7R

#הוןשלטוןפנסיה

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן