הדוחות הכספיים מוכיחים: הפסקנו להיות פראיירים

חברת דיפלומט, היבואנית הבלעדית הגדולה בישראל, טוענת שבעקבות עליית מחירים מצד הספקים שלה אין לה מנוס מהעלאת מחירים ומאיימת שאם לא תעשה זאת בקרוב, תהיה לכך “השפעה מהותית לרעה על תוצאותיה“. אנחנו, שכבר למדנו שלא לסמוך על מילותיהם של היבואנים הבלעדיים, נברנו בעצמנו בדוחות הכספיים של החברה ואלו המסקנות:

למרות שהרווח התפעולי של החברה בישראל ירד, גילינו שבאותה תקופה, הרווחיות הגולמית שלה (המשקפת את הפער בין מחירי הקנייה של המוצרים למחירי מכירתם) בכלל לא נפגעה. באותה תקופה, המכירות של החברה, של מותגים כמו סטארקיסט, ג׳ילט ועוד, רק הלכו וגדלו. במילים פשוטות, הכסף עדיין זורם.

אז למה הרווח התפעולי ירד? אמנם ההוצאות התפעוליות של החברה עלו, כמו למשל מחיר הדלק, אבל היה גם גידול משמעותי בהוצאות על שכר, נסיעות עסקיות לחו“ל, הוצאות משרדיות ועלויות ביטוח. את ההוצאות האלו דיפלומט מנסה להצניע והן לא מוזכרות כסיבות להעלאת מחירים לצרכן הישראלי.

אם דיפלומט כל כך מודאגת משורת הרווח אנחנו מזמינים אותה להתייעל ולצמצם הוצאות לפני שהיא ממהרת להעלות מחירים. לציבור הישראלי נמאס להיות הפרה החולבת שלכם, תמצאו פראיירים אחרים לגזור עליהם קופון.

נמאס לכם שגוזרים עליכם קופון? עשו עם זה משהו, הצטרפו אלינו https://bityl.co/E1Vf

#הוןשלטוןצרכנות


Source

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן