הישג לעתיד הילדים שלנו: חסכון *אמיתי* לכל ילד

בתוכנית הממשלתית 'חיסכון לכל ילד' כפי שהייתה עד היום, אלפי ילדים לא היו זוכים לסכום המרבי והנכבד שאפשר לקבל מכספי החיסכון והכל בגלל שברירת המחדל (מה שקורה כאשר ההורים שוכחים לבחור מסלול) הייתה להשקיע את הכספים במסלול של תשואה נמוכה. בזכות ההתערבות שלנו, ברירת המחדל שונתה וכך אלפי ילדים יזכו להנות מחסכונות גדולים יותר בהגיעם לגיל 21.

התיקון, שנעשה בזכות הצעת החוק שקידמנו ביחד עם חברי הכנסת מש"ס משה ארבל וינון אזולאי, קובע שברירת המחדל בתוכנית 'חיסכון לכל ילד', במסגרתה המדינה מפקידה לכל ילד כסף בתוכנית חיסכון לטווח ארוך, תהיה הפקדה לקופת גמל בסיכון גבוה אשר צפויה להשיג, בטווח הארוך, תשואה גבוהה יותר. כך בגיל 21 כל הילדים יזכו לקבל סכום כסף מרבי בכדי להתחיל את החיים בכבוד.

אך המלאכה לא הושלמה. הצעת החוק אותה אנו מקדמים תבטל את האפשרות של המדינה להפקיד את כספי ה״חיסכון לכל ילד״ בפיקדון בנקאי שמעניק ריבית אפסית ובמקום להבטיח את עתיד ילדנו מעשיר בעיקר את הבנקים. ההצעה עברה בקריאה ראשונה בכנסת הנוכחית ובכוונתו לקדם אותה גם בכנסת הבאה.

עזרו לנו לשמור על כספי הילדים שלנו – הצטרפו אלינו: https://bit.ly/3SrTv7I

#הוןשלטוןבנקים


תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן