הכירו את הלובי – משה קאשי, מנהל המחלקה הפיננסית ולוביסט ציבורי: אמן הפיננסים של…


הכירו את הלובי – משה קאשי, מנהל המחלקה הפיננסית ולוביסט ציבורי:

אמן הפיננסים שלנו, מי שמכיר מבפנים ומבין לעומק בכל הנושאים שרובנו לא מעיזים להתעסק בהם. פנסיה, בנקים, ביטוחים, שוק ההון. לאדם הממוצע זה עושה כאב בטן, למשה (אנחנו בכלל קוראים לו קאשי) זה עושה פרפרים בבטן וניצוץ בעיניים.
בהשכלתו הוא כלכלן בעל התמחות בעולם הפיננסים והוא מביא איתו 15 שנות עבודה וניסיון בשוק ההון ובתחומי הפנסיה והביטוח. לפני שהגיע אלינו הוא היה אחראי תחום מחקר ואנליזה בחדר עסקאות ניירות ערך בבנק הבינלאומי וביצע ניהול ובקרת סיכוני שוק ההון וניתח תיקי השקעות. שזה בעצם הרבה מילים ארוכות ומסובכות כדי להגיד – לעזור לאנשים לעשות עוד כסף מהכסף שלהם.
הוא כמו "הזאב מוול סטריט" רק עם בעיה אחת קטנה – הוא תקוע עם לב ענק ומחויבות ערכית-חברתית. אז במקום לקנח את האף עם שטרות של דולרים (או כל דימוי אחר שעולה לכם שאנחנו מעדיפים לא לכתוב כאן מפורשות כי לא מתאים), הוא בחר להשתמש בידע שלו כדי לעשות קסמים לתועלת הציבור הרחב. הוא הוביל את פרויקט "כנסת פתוחה" מבית "הסדנה לידע ציבורי" וגם בכיוון השני, הוביל יוזמות לקידום והטמעה של ערכים חברתיים, סביבתיים, וסוגיות של ממשל תאגידי בדרך ניהול ההשקעות בשוק ההון הישראלי. או במילים פשוטות – שמי שעסוק בלעשות כסף, יחשוב לא רק על עצמו.
בשלב הזה אתם גם אתם וודאי מבינים למה החליפה של "לוביסט ציבורי פיננסי" כאילו נתפרה בשבילו (אבל האמת היא שהיה מישהו שלבש אותה לפניו) והוא תקוע בה לנצח כי אין סיכוי שנשחרר אותו אי פעם! בלובי הוא מוביל את פתיחת שוק הבנקאות לתחרות, ואת חיזוק כוחו של הציבור מול קרנות הפנסיה והביטוח, ואיכשהו מצליח לשמור על יחסים טובים עם החברים שעשה בצד השני, למרות שהעבודה שלו בטוח לא באה להם בטוב 🙂
הוא פשוט שובה לב, עם חיוכו הכובש, והדרכים בהם הוא מצליח לפשט את הנוסחאות והנתונים המורכבים שרק הוא מבין לסיפור מעניין, ישאיר אתכם פעורי פה. סטוריטלר אמיתי. חוץ מלכתוב על עוולות ומספרים, קאשי שומע המון מוזיקה (גם בזמן שהוא עובד במשרד ואנחנו נהנים מהטעם המעולה שלו במוזיקה).

כדי לחזק את הלובי עם עוד שחקני נשמה נפלאים כמו משה, הצטרפו אלינו – https://bit.ly/3nJ7oob!




Source

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן