הכירו את הלובי – נעמה וייס, מחלקת משפטית ולוביסטית ציבורית: מומחית הפרטים הקטני…


הכירו את הלובי – נעמה וייס, מחלקת משפטית ולוביסטית ציבורית:

מומחית הפרטים הקטנים והדקויות המשפטיות שכל משרד עורכי דין צריך להחזיק. שחקנית חיזוק שהצטרפה במקור לעזור ללוביסטיות, אבל היא כל כך טובה שגם המחלקה המשפטית שלנו דורשת אותה ועכשיו היא כמו קלף אס שמשחק בכל הזירות.
כבר כשהלכה ללמוד משפטים בעברית היא ידעה להילחם ברהיטות על מה שצודק בעיניה: יכולות הטיעון שלה זכו להערכה כשזכתה בפרס הפורום למשפט ופילוסופיה של האוניברסיטה העברית לעבודה סמינריונית מצטיינת; הייתה מתרגלת בקורסי מבוא לאתיקה ופילוסופיה פוליטית, משפט פלילי, פילוסופיה של המשפט וקניין רוחני, הייתה עוזרת מחקר בתחומים של פרטיות ותורות ענישה והרשימה עוד ארוכה. עכשיו היא אצלנו, מכניסה לטייקונים והתאגידים הגדולים.
נעמה, שתמיד סימנה לעצמה להיות בעשייה ציבורית, דילגה על כל ההתבחבשות המתישה של לעסוק במה שאת לא באמת רוצה כדי שאחר כך תוכלי לעסוק במה שבשבילו בדיוק הלכת ללמוד, ולאחר התמחות בבית המשפט העליון הגיעה ישר למשרת חלומותיה. כשנשאלה בדייט מה תרצה לעשות אחרי שתוסמך כעו"ד, התשובה הראשונה (!) שנתנה הייתה הלובי, אבל ידעה שאין אצלנו הרבה תקנים ולא שיערה שזה יגיע כל כך מהר. מהדייט ההוא בסוף לא יצאה חתונה, אבל הזיווג שלה איתנו לא איחר להגיע (נחסוך לכם את ההצעות, מאז היא כבר בזוגיות אחרת) 🙂

כדי לחזק את הלובי עם עוד שחקני נשמה נפלאים כמו נעמה, הצטרפו אלינו – https://bit.ly/40ZwQE9




Source

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן