הכירו את הלובי – שקד הרן, מחלקת משפטית ולוביסטית ציבורית: מי שמתרגמת רעיונות מו…


הכירו את הלובי – שקד הרן, מחלקת משפטית ולוביסטית ציבורית:

מי שמתרגמת רעיונות מופשטים של צדק למשימות ברות ביצוע. שקד היא עו“ד במחלקה המשפטית שלנו (וגם מסייעת בכל מחלקה אחרת שבה רוצים ממנה חתיכה – פיננסים, מחקר, אפילו מחלקת שיווק רוצה נתח!). היא למדה תואר ראשון בפילוסופיה (אונ' תל אביב) וכמובן לא הסתפקה בזה והלכה ללמוד עוד תואר ראשון (שני) במשפטים, גם באונ' תל אביב. את שניהם, אגב, סיימה בהצטיינות 🙂
לשקד יש יכולת הבעה מטורפת בכתיבה ודרכה היא סוללת שינויים ותיקון עוולות חברתיות. כבר במהלך הלימודים שלה היא סייעה בכתיבת מחקרים אקדמים במגוון תחומים משפטיים, וגם הייתה חברת מערכת בכתב העת ‘עיוני משפט’ – מומחית משפטית אמיתית! המזל כולו שלנו שבחרה כך לבלות את שנותיה הסטודנטיאליות, והפכה כך ליצרנית תכנים במהירות על ובאיכות נדירה, בנושאים הכי מורכבים שתוכלו לדמיין.
במקביל לג’ינגול בין כתיבה אקדמית מקצועית ותארים בהצטיינות שקד גם הספיקה להשתתף ולהוביל המון פרויקטים חברתיים בעזרת כלים משפטיים וכך עזרה לנשים היולדות מחוץ למסגרות בית החולים להשיג שווין, הייתה שותפה במאבק להעסקה של עובדות הניקיון באוניברסיטה, הייתה פעילה בקליניקה המשפטית לזכויות עובדים, והתמחתה במשרד עו“ד המדורג כטוב ביותר לזכויות עובדים. כשהיא רואה סימן לעוולות חברתיות היא קופצת לקרב, אז אצלנו היא מרגישה בנח – עוולות חברתיות לטיפול מפה ועד אבו דאבי.
כשהיא לא בעבודה או בנסיעות ארוכות ברכבת עד באר שבע (האזור בו היא גרה) ובבתי המשפט, היא פיתחה תחביב עם ריח נהדר – היא מכינה קרמים בעצמה.

כדי לחזק את הלובי עם עוד שחקני נשמה נפלאים כמו שקד, הצטרפו אלינו –
https://bit.ly/3KxJ3dW




Source

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן