הציבור אמר את דברו: לא נאפשר לטייקונים לעשות פה מה שהם רוצים על חשבוננו!

תקציר הפרקים הקודמים: אז תשובה ומונופול הגז החליטו לחסל כל ניסיון לתחרות במשק הגז ולשם כך לקנות את צינור הגז היחיד בין ישראל ומצרים. המדינה לא עצרה אותם ואישרה את העסקה, ולנו, הלובי של הציבור, היו כיומיים לקבל החלטה האם לערער על ההחלטה הזו, לעשות מה שאף ארגון חברתי לא עשה מעולם, ולקחת את רשות התחרות ותשובה לבית המשפט.

יצאנו בהצבעת חברים מיוחדת, והתוצאות היו חד משמעיות: ללכת על זה בכל הכח.

לשם כך היינו צריכים לגייס כסף- והרבה. כמעט רבע מליון שח כדי להעמיד מומחים מהשורה הראשונה שיעמדו מול סוללות עורכי הדין והמומחים הכלכליים שתשובה ומונופול הגז שוכרים במיליוני שח בלי למצמץ.

קצת חששנו בגלל התזמון, לצאת לקמפיין גיוס כזה זה תמיד מאתגר, בטח כשאוגוסט ובחירות. אבל ההירתמות שלכם היתה מפעימה. בפחות מ4 שבועות הצלחנו לגייס את מלוא הסכום כדי לממן את הפנייה לבית המשפט.

התביעה הזו היא תקדימית, פעם ראשונה שהציבור תובע טייקון בבית המשפט אבל מה שמדהים לא פחות הוא שהציבור הוא גם זה שממן את זה, מהשקל הראשון ועד האחרון.

תודה למאות החברים החדשים שהצטרפו אלינו כדיי לממן את התביעה, תודה לאלפי החברים הקיימים שהתגייסו בכל כוחם כדיי לחזק אותנו במהלך הזה, ואפילו תרמו (עוד) באופן ייעודי למהלך.

לפנינו עוד דרך ארוכה, משפט ארוך וקשה כשמהצד השני סוללת עורכי דין משומנים. אבל לצידנו נמצאים מיטב המומחים, בהם ראשי רשות התחרות לשעבר והכי חשוב אתם – הציבור! אז במובן מסוים כבר ניצחנו.

היום הוכחנו שוב את כוחו של הציבור כשהוא מתאחד, בואו לקחת בזה חלק והצטרפו אלינו: https://bit.ly/2kf1Tx6

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן