לחץ ציבורי עובד: כספי הפנסיה שלנו לא ישמשו להציל את תשובה מפשיטת רגל

רק לפני ימים בודדים פרסמנו פה את הנסיון הנואש של תשובה להציל את עצמו ואת 'דלק' שבבעלותו מפשיטת רגל כלכלית באמצעות 100 מליון ש"ח מכספי הפנסיה של החוסכים בקרן "הפניקס", והיום אנחנו שמחים לעדכן שהלחץ הציבורי עבד והמהלך המסוכן הזה סוכל.
כאשר נודע לנו כי קרן הפנסיה הפניקס מתכוונת "לקנות" את החוב של תשובה מבנק לאומי, מיד הבנו שעלינו לעצור את העסקה השערורייתית הזו במסגרת הטיפול שלנו בנושאי הפנסיה והביטוח שבחרו חברי המיזם. תשובה, שעד לא מזמן היה בעל השליטה בהפניקס ומינה שם בעצמו את כל המנהלים והבכירים, ככל הנראה השתמש בקשריו האישיים וניסה לנצל את כספי הפנסיה של החוסכים בהפניקס כדי להרוויח לעצמו עוד זמן לפני ש'דלק' תפשוט את הרגל רשמית.
פנינו במכתב דחוף לממונה על שוק ההון (לינק בתגובות) בדרישה שלא יאשר את העסקה הזו ואנחנו שמחים ומברכים את רשות שוק ההון שפעלה במהירות ובנחישות והודיעה לחבר'ה בהפניקס שכספי הפנסיות של הציבור הם לא קופה קטנה לצרכי סיוע לחבר פושט רגל.
ככה זה עובד אצלנו – אתם בוחרים את הנושאים שחשובים לכם ואנחנו עובדים במהירות, מסביב לשעון, כדי לשמור על האינטרס של הציבור בנושאים האלו.
רוצים לחזק אותנו מול הטייקונים והתאגידים הגדולים? הצטרפו אלינו: https://bit.ly/99hfxt105

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן