מדינה שלמה בבידוד ורובנו בקושי משתמשים ברכבים. אז למה שנשלם על זה?

אנחנו משלמים אלפי שקלים על ביטוחי רכב מדי שנה, כדי שאם (חס וחלילה) נהיה מעורבים בתאונה – חברת הביטוח תפצה אותנו על הנזק שלנו. אבל אם במשך יותר מחודש רוב אזרחי ישראל היו סגורים בבתים, והרכבים צברו אבק בחניה – אולי בעצם חברת הביטוח צריכה להחזיר לנו חלק מהכסף ששילמנו לה?
משבר הקורונה והגבלות התנועה שהוטלו במהלכו הביאו לירידה דרמטית בהיקף הנסיעות ברכב. לדעתנו, במציאות הזו פחות מוצדק שנשלם לחברת הביטוח מאות שקלים בחודש על ביטוח רכב. גם חברות הביטוח בארה״ב ובריטניה חשבו את זה, כי הן החזירו מיוזמתן כ-15% מהפרמיה החודשית למבוטחים.
דווקא בתקופה של משבר כלכלי שגרם למאות אלפי מובטלים – אי אפשר לזלזל בהחזר של מאות שקלים למשפחה. חברות הביטוח גורפות כל שנה רווחים אסטרונומיים מהכסף שאנחנו משלמים להן. המעט שהן יכולות לעשות זה להחזיר לנו חלק מהכסף שלנו אם אנחנו משלמים ללא סיבה.
פנינו יחד עם שותפינו מארגון ״צדק פיננסי״ לממונה על שוק ההון והביטוח וקראנו להקלה בסכומי הביטוח שאנחנו משלמים על ביטוחי רכב ורכוש. לשמחתנו ברשות שוק ההון היו קשובים לפנייה שלנו, והם ביקשו מחברות הביטוח לבחון החזר של חלק מהפרמיה למבוטחים.
כל זה נולד מפנייה שהגיעה אלינו במייל מחבר לובי, כי ככה זה בלובי 99 – החברים שלנו מקבלים הזדמנות אמיתית להשפיע.
רוצים גם? הצטרפו עכשיו: https://bit.ly/99-car

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן