מה אתם עושים כדי לדאוג שיהיה כאן טוב יותר?

היי זה בועז, אני האחראי על הגיוס ועל הפעילים במיזם ואני רוצה לספר לכם סיפור על אדם מיוחד, שתורם מזמנו ורותם את מאמציו לקידום הפעילות שלנו ולחיזוק הגב שלנו אל מול הכוחות החזקים במשק.

מיכאל לוי מקיבוץ אשדות יעקב הוא פעיל חברתי בן 84 ואדם מעורר השראה.
הוא הגיע להרצאה שלנו לפני כשנתיים באשדות יעקב ומאז מדי שבוע, באופן קבוע, עומד בצומת צמח שליד הכנרת ומספר לעוברים והשבים על המיזם שלנו. הוא עומד ומספר על הקשרים ההדוקים מדי בין ההון לשלטון ועל האופן שבו המיזם שלנו נלחם בכך ופועל למען הציבור הרחב.

מיכאל מכין בעצמו את כל השלטים ומחלק עלונים בעצמו, עומד שם בצומת גם ביום שרב ויום ברד, רק כדי לאפשר לעוד ועוד אנשים להיחשף לפעילות שלנו, כדי שיצטרפו אלינו עוד חברים חדשים והכוח שלנו מול מקבלי ההחלטות יגדל.

מיכאל מאשדות יעקב הוא לא העניין, כך הוא טוען לפחות, אבל סיפורו מעורר ההשראה הוא חלק בלתי נפרד מהסיפור שלנו. הלובי שלנו הוא הלובי של הציבור עצמו. גם בגלל האינטרס הציבורי שאנו מייצגים, אבל בעיקר בגלל שאנו מורכבים מאלפי אנשים שאכפת להם, שרוצים לראות מדינה טובה יותר, ובוחרים לעשות עם זה משהו.

ספרו לנו (פה בתגובות) מה חשוב לכם ומה אתם עושים בשביל לקדם את זה. ואם עדיין אינכם חברים במיזם, הצטרפו אלינו: https://bit.ly/3sNdNNo

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן