מחצית מהציבור בישראל חוגג היום את הניצחון בבחירות ומחצית כואב את ההפסד.

אבל האמת היא שלא משנה למי הצבעתם בבחירות או כמה ח"כים הצלחתם להכניס לכנסת – יש מי שכבר עכשיו עובדים קשה כדי לנסות ולהשפיע על חברי הכנסת העתידיים לטובת האינטרסים של הטייקונים והחברות הגדולות.

כי בזמן שכולנו היינו עסוקים בבחירות, בחברות הלובי לא בזבזו זמן ועבדו שעות נוספות על הכנת תיקים מפורטים על כל הח"כים החדשים (ובכנסת הבאה צפויים להיות לא מעט כאלה) – מיהם, מה תחומי העניין שלהם, באילו נושאים הם התבטאו, מי המשפחה והחברים שלהם, מיפוי הקשרים שלהם ואיך אפשר להגיע אליהם, או כל מידע שיוכל בעתיד לשרת את קידום האינטרסים של מי שיכול לשלם סכומי עתק על לוביסטים.

כבר עכשיו יש לנו עדויות מהח"כים החדשים על עשרות פניות לפגישות שקיבלו מלוביסטים.

תהיו בטוחים שבכל ממשלה שתורכב – תשובה וחברות הגז ימשיכו להשקיע כספים רבים בסוללות לוביסטים שישמרו על מחיר הגז המופקע; משפחת עופר תמשיך להפעיל לחצים ולעשות מניפולציות כדי לזכות שוב בהמשך הזיכיון על ים המלח שהולך לפוג בעוד כמה שנים; יבואני הרכב ימשיכו ללחוץ שיהיה פה רכב לכל אזרח ולעזאזל הפקקים; וחברות המזון ימשיכו לסכל כל רפורמה בסימון מזון שתחייב אותם להוציא יותר כסף ולא לפגוע בבריאות של ילדינו.

אז בסדר, קחו לכם רגע להתאושש מתוצאות הבחירות, לטוב או לרע, ואז חזקו אותנו במאבק שאנחנו מנהלים מול הלוביסטים של הטייקונים והחברות הגדולות יום-יום (ולא רק פעם ב-4 שנים). מבטיחים לכם שאנחנו פועלים אך ורק לטובת האינטרסים של הציבור, ושרק חברי לובי 99 בוחרים את הנושאים שבהם נעסוק.

הצטרפו אלינו – https://bit.ly/2GevLlp

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן