מירי רגב, הכדור בידיים שלך

הלוביסטים הפסידו והציבור ניצח: הרשות להגנת הפרטיות במשרד המשפטים אישרה את השימוש באפליקציות שאמורות לייעל את התשלום בתחבורה הציבורית. לוביסטים של חברת פיסנטרה שמפעילה את כרטיס ה"רב-קו" שבאמצעותו משלמים כיום בתחבורה הציבורית הצליחו "לתקוע" את כניסת האפליקציות, רגע לפני ההשקה שלהן, בטענות על פגיעה בפרטיות הנוסעים. אך כעת, לאחר אישור הרשות – שרת התחבורה מירי רגב יכולה לאפשר לפרויקט להתקדם לשלב השימוש של הציבור הרחב.

אפליקציות התשלום יסייעו בטעינת הסדרי תשלום (כמו חופשי יומי או חופשי חודשי) בעיקר לתושבי הפריפריה, שמתקשים היום לטעון הסדרים כאלה עקב היעדר עמדות טעינה לכרטיס ה"רב-קו". בנוסף יתאפשר באפליקציות חישוב תשלום בדיעבד כך שהנוסע ישלם את הסכום הנמוך ביותר האפשרי על הנסיעות שביצע במהלך החודש.

בחודשים האחרונים אנחנו פועלים מול משרדי התחבורה והאוצר ומול הרשות להגנת הפרטיות כדי שהאפליקציות ייכנסו לשימוש כמה שיותר מהר – אנשי הרשות להגנת הפרטיות בחנו בחודשיים האחרונים את האפליקציה כדי לוודא שהיא אכן עומדת בדרישות שלהם – אך התחייבו שלא לגרום לעיכובים מיותרים. עכשיו אנחנו מנסים לוודא שמשרדי התחבורה והאוצר יגיעו להסכמה ולא יעכבו את כניסת האפליקציות לשימוש בעקבות הרצון של רגב לאפשר גם קביעת תעריפי נסיעה מוזלים באפליקציות לתושבי הפריפריה .

רוצים לסייע לנו לשפר את התחבורה הציבורית? הצטרפו ללובי 99 https://bityl.co/3Tvo

#דוחפים_תחבצ

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן