מנהלים ונבחרי ציבור – קצת דוגמא אישית לא תזיק

בעקבות פרסום YNET על כך שמנכ"לית חברת סופרבוס לא נוסעת בתחבורה ציבורית רצינו להזכיר לכל מנהלי חברות האוטובוסים, הרכבת ומשרד התחבורה – אנחנו יודעים שאתם חשובים ועסוקים ולא ממש נשאר לכם זמן לנסוע בתחבורה הציבורית שאתם מציעים לציבור. אבל תבינו, זו בדיוק הבעיה.

איך תבינו לעומק את צורכי הציבור ואת הקשיים בשימוש בתחבורה ציבורית, אם אתם לא באמת יודעים איך נראה אוטובוס מבפנים? אם מעולם לא איחרתם לפגישה כי הרכבת נתקעה על הפסים?

בחלק גדול מהמקרים, התחבורה הציבורית לא מספיק יעילה ולא מהווה תחליף טוב לנסיעה ברכב פרטי – התדירות שלה לא מספיק גבוהה, האוטובוסים נתקעים בפקקים והחיבור בין אוטובוס לרכבת בדרך כלל פשוט לא קיים.

אבל כשמנהלים ונבחרי ציבור נוסעים לכל מקום ברכב פרטי, ומודים שהם לא משתמשים בתחבורה הציבורית – אז למה שהציבור יהיה מוכן לעשות את השינוי הזה?

כאשר המנהלים הבכירים של התחבורה הציבורית והפוליטיקאים ייצאו מהרכב הממוזג וייסעו בתחבורה הציבורית – תהיה להם מוטיבציה לשפר אותה ולהפוך אותה לאלטרנטיבה ראויה לנסיעה ברכב פרטי. קצת דוגמה אישית לא תזיק.

רוצים לעזור לנו לשפר את התחבורה הציבורית בישראל? הצטרפו עכשיו ללובי הציבורי: https://bit.ly/FsuperBus98

#הוןשלטוןתחבצ

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן