ניצחון נוסף מול ענקיות הייבוא

שמחים לבשר שלמרות הלחצים הכבדים מצד היצרנים הגדולים והייבואנים הבלעדיים, גם התקן הייחודי לחיתולים יבוטל. להורים צעירים זו בשורה של ממש, וניצחון ענק לציבור מול החברות הגדולות: 'קימברלי קלארק' – היצרנית של 'האגיס' ו'טיטולים' ו'דיפלומט' – הייבואנית הבלעדית של 'פמפרס', שחולשות יחד על 85% משוק החיתולים.

בשם ההורים הצעירים, אנו מברכים את שרת הכלכלה אורנה ברביבאי – Orna Barbivay
על העבודה הממושכת להפחתת יוקר המחייה. שמחים שהמנטרה שלנו – "אין שום הבדל בין הטוסיק של ילד בפריז לטוסיק של ילד בתל אביב", הפכה לקו המוביל במאבק. התקן הישראלי לא מגן על בטיחות ילדינו, אלא על נתחי השוק הגדולים של חברות הענק. אנו מקווים שביטול התקן הייחודי על חיתולים יאפשר כניסת ייבואנים נוספים לתחום, יגביר את התחרות ויפחית מחירים.

אחרי שהצלחנו במאבק לטובת צמצום רשימת המוצרים המוחרגים מהרפורמה, עוד כשהחוק אושר בכנסת, והלחץ הציבורי שהובלנו הביא לביטול התקנים הייחודיים על מוצרים כמו קונדומים, טמפונים, נוזל כלים ומזגנים – הגיע תור החיתולים להתווסף לרשימה ולהיכלל במסלול הייבוא הבינלאומי המקל.

על אף גודל ההישג שבעצם אישור הרפורמה בייבוא, מבחינתנו זהו לא סוף פסוק – כפי שהבטחנו, אנחנו ממשיכים לעקוב אחרי יישום הרפורמה בפועל ובשביל זה אנחנו צריכים אתכם איתנו. הצטרפו ללובי 99 וחזקו את המאבק לפתיחת שוק הייבוא לתחרות: https://bit.ly/3dwRbwZ

#הוןשלטוןייבוא

משרד הכלכלה והתעשייה


Source

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן