שומרים על הכסף שלכם- גרסת הגיפט-קארד

במאבק מול עשרות לוביסטים ונציגים של חברות שונות בתחום תווי הקנייה והשי (שופרסל, BuyMe, סיבוס, גט נופשונית ועוד) הצלחנו למנוע כל החרגה מחוק שמטיל פיקוח על שוק תווי הקניה והשי שמגלגל 3 מיליארד ש"ח בשנה, ולשמור על הכסף שלכם. צפו בדברי מנכ"לית הלובי לינור דויטש – Linor Deutsch בדיון:
**
חברות תווי הקנייה והשי מפעילות צי של לוביסטים בכנסת, ומצליחות כבר שנים להתחמק מכל חקיקה שתגן על הצרכנים, למרות שמדובר בשוק ענק שמגלגל מעל 3 מיליארד ש"ח בשנה. לאחר ששנה שעברה סייענו להעביר חקיקה שתאפשר פיקוח של רשות ניירות ערך על השוק ותחייב אותן לשמור על הכסף שהן קיבלו, כדי להבטיח שנוכל לממש את התווים גם במקרה והן נכנסות לקשיים כלכליים, השבוע הגיעו התקנות הנלוות שקובעות את העובדות בשטח.
לאחר שלושה דיונים ולמרות הלובי האגרסיבי ומכבש הלחצים שהפעילו החברות והלוביסטים שלהן על חברי הכנסת, אישרה ועדת הכלכלה את התקנות שמכניסות את חברות תווי הקנייה תחת החוק ללא החרגה, למרות שלצערנו הן הצליחו להשיג אורכה של שנה נוספת בכניסה לתוקף.
הכסף שלנו לא הפקר. הלובי הציבורי הוא הארגון היחיד שפועל אך ורק למען האזרח הקטן, קחו חלק ותמכו בנו
הצטרפו ל- 12,400 חברי לובי כי כסף קטן של רבים מנצח כסף גדול של מעטים

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן