״אחריות תאגידית״ היא כיום מכבסת יח״צ ענקית

השבוע נחשפה פרשת שחיתות חסרת תקדים, במסגרתה חברות מסחריות העבירו על פי החשד "תרומות" לעמותות המקורבות לשר הבריאות לשעבר ליצמן בתמורה להכנסת תרופות מסוימות לסל התרופות וכדי למנוע סימון של הגבינה הצהובה במדבקה אדומה.

הפרשה הזו רק הוכיחה כי אחריות תאגידית הפכה מזמן למכבסת יחסי ציבור, וגרוע מזה – למסלול עוקף למתן שוחד. חברות מסחריות תורמות לעמותות או שולחות את עובדיהן לצבוע בתים ובמקביל ממשיכות לעשוק את הציבור במחירים מוגזמים או לזהם את הסביבה.

החברות רוצות להיות חברתיות? שיגבו מחירים סבירים, לא יזהמו את הסביבה, ישלמו שכר הוגן, לא ידפקו ספקים, לא ישלמו שוחד, ידאגו לגיוון מגדרי.

כך אמרה בשבוע שעבר מנכ"לית הלובי לינור דויטש  בפאנל בכנס לשכת עורכי הדין אליו הוזמנה בנושא אחריות תאגידית, וקצת הרסה את האידיליה ששררה שם.

עזרו לנו במאבק למען האינטרס הציבורי, הצטרפו https://bityl.co/7H2F

#הוןשלטון


תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן