אושר הסדר החוב עם תשובה. התספורת העתידית תהיה גדולה יותר וכואבת יותר

גופי הפנסיות אישרו אמש את הסדר החוב של תשובה.
לא מפתיע, ועדיין מאד מאכזב.
הגופים שמנהלים את כספי הפנסיה שלנו הפקירו את האינטרס הציבורי לטובת ההימורים של תשובה, מבלי שהיה להם את המידע הרלוונטי הנדרש בחוק לשם קבלת ההחלטה. אין הסבר אחר מלבד רצון עז לכסת"ח על הטעויות שהם עשו כשנתנו לו מלכתחילה מיליארדים מכספי הפנסיות שלנו ללא ערבונות ראויים.
גופי הפנסיה אינם האשמים היחידים בהפסדי הציבור. אוזלת היד של הרגולטורים תרמה לכך רבות. למרות ש'קבוצת דלק' לא פרסמה מידע חשוב ומהותי על מצבה ועל מצב הערבונות שהיא מציעה, רשות ניירות ערך עמדה מנגד ולא הפעילה את סמכותה ודחתה את ההצבעה עד לפרסום המידע כפי שמחייבים הכללים. גם רשות שוק ההון לא נקפה אצבע ואפשרה למנהלים של כספי הציבור להצביע "על עיוור".
בכל פעם שחברה בקשיים פיננסיים ביקשה עוד קצת זמן כדי שתוכל להחזיר את חובותיה – היא בסופו של דבר ביצעה ״תספורת״ ולא החזירה את החובות שלה. לצערנו, אנחנו לא חושבים שהמקרה הזה יהיה שונה. עכשיו זו עובדה כמעט מוגמרת: התספורת העתידית של 'קבוצת דלק' תהיה עמוקה יותר וכואבת יותר לכיס של כולנו.
אנחנו מתכוונים לקדם חקיקה שתצמצם את הפגיעה בכספי הפנסיות של הציבור במסגרת הסדרי חוב.
רוצים לעזור לנו להילחם על הפנסיות של הציבור? הצטרפו עכשיו ללובי99 https://bit.ly/2NapolS

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן