אסור שהשלטון באבו-דאבי יקבל שליטה בכספי הפנסיות שלנו בשקט בשקט, בתקופת הדמדומים בה כולם עסוקים בהרכבת הממשלה החדשה, וכשברשות שוק ההון יושב ממלא מקום זמני כממונה, מתבצעת לה עסקת ענק שתעניק לשלטון זר …


אסור שהשלטון באבו-דאבי יקבל שליטה בכספי הפנסיות שלנו

בשקט בשקט, בתקופת הדמדומים בה כולם עסוקים בהרכבת הממשלה החדשה, וכשברשות שוק ההון יושב ממלא מקום זמני כממונה, מתבצעת לה עסקת ענק שתעניק לשלטון זר ולא דמוקרטי שליטה על כספי הפנסיה שלנו ובאמצעותם על חלקים גדולים מהמשק הישראלי. קרן בבעלות ממשלת אבו דאבי רוכשת את השליטה בחברת הביטוח 'הפניקס' ואנחנו פועלים כדי לעצור את העסקה המסוכנת הזו.
**
חברת 'הפניקס' מנהלת 370 מיליארד ₪ מכספי החסכונות של הציבור. הכסף הזה מושקע כיום במרבית החברות הציבוריות הגדולות בישראל, בבנקים, בחברות ביטוח, בתשתיות ואפילו בחברות נשק.
לתת לשלטון מונרכי, לא דמוקרטי שאינו כפוף למערכת החוקים המערבית לשלוט בכספי הפנסיה שלנו – זאת סכנה של ממש, ואסור לערבב שיקולים דיפלומטים גיאו-פוליטיים עם הכסף שאמור להישמר לנו לעת זקנה.

דמיינו לכם מצב שרשות שוק הון מפרסמת הנחיות והוראות חוק לטובת החוסכים שלא באות בטוב לשייח האמירתי, שיגרמו לו להרוויח פחות כסף, והוא מרים טלפון לראשי המדינה להתלונן. האם מדינת ישראל תעמוד מולו עבור כספי הפנסיה שלנו? או שתעדיף בשם האינטרס הפוליטי-מדיני להניח למבוטחים לספוג את הנזק, רק שלא ייפגעו היחסים הדיפלומטיים?

דיפלומטיה לא צריכה להתבצע על גבם של המורות, המאבטחים והשכירים שחוסכים כל חייהם לגיל פנסיה. חייבת להישמר הפרדה מוחלטת בין התחום המדיני לפנסיה שלנו. לכן, מלבד מכתב פניה מקצועי לרשות שוק ההון, התחלנו השבוע בלובי אקטיבי בכנסת בניסיון לעורר את תשומת לבם של הח"כים והשרים המיועדים כדי שיעצרו את העסקה המסוכנת הזו.

אל תעמדו מהצד בזמן שמעבירים את ניהול הכסף שלכם לאבו דאבי – הצטרפו אלינו


תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן