בוקר טוב יאיר סרוסי, דב ילין, משה דברת, עומר קרייזלר ויעקב רוזן, יושבי ראש ועדות ההשקעה של גופי הפנסיות המושקעים בקבוצת דלק.

שמותיכם אלמונים ברובם לציבור, אבל אתם אלה שתקבלו את ההחלטה האם לאשר היום את הסדר החוב ההזוי של תשובה מהכסף שלנו. בידכם להציל מעט מכבודכם ואולי גם למנוע הפסד עתידי נוסף על חשבון הכסף שלנו, אחרי סדרת החלטות שגויות שקיבלתם בהשקעת כספי הפנסיות של הציבור במי שכבר ערך ״תספורת״ בעבר, ללא ערבויות ראויות. ‏
למרות שעל פי המספרים תשובה כבר פושט רגל ממזמן, גופי הפנסיות ממשיכים לגונן עליו ועל הטעויות שעשו כשהשקיעו בו מיליארדים מכספינו בלי לוודא שיהיה לו מאיפה להחזיר. ולמקרה שאתם צריכים תזכורת, הנה כמה הפסדתם לציבור:
יאיר סרוסי – מנורה 361 מיליון ₪
משה דברת – הראל 206 מיליון ₪
עומר קרייזלר – פסגות 102 מיליון ₪
יעקב רוזן – הפניקס 56 מיליון ₪
דב ילין – ילין לפידות 66 מיליון ₪
נכון שלא הייתם קונים רכב בלי לבדוק אם יש לו מנוע? כנראה כשזה כסף של אחרים זה יותר קל.
היום ב-23:30 תיערך ההצבעה של גופי הפנסיות על הסדר החוב של תשובה. כדי להציל את עורו, הציע תשובה לתת כערבון לחוב של 6 מיליארד ש"ח את חברת ״דלק קידוחים״, שדוחה את פרסום הדוחות הכספיים שלה ״בגלל הקורונה״ והנתונים מוכיחים כי השווי שלה לא ידוע עד מפוקפק מאד.
אחרי שפנינו לממונה על שוק ההון וליו״ר רשות ניירות ערך להתריע כי הולכים להצביע ללא נתונים מינימליים נדרשים בניגוד לחוק, פנינו גם להנהלות גופי הפנסיות עם ניתוח המוכיח שקבלת דלק קידוחים כבטוחה לחוב כפי שמציע תשובה, היא התאבדות פיננסית המבוצעת בכסף שלנו.
יש רק דבר אחד שצריך לקרות היום – לדחות את הסדר החוב שתשובה מציע ולקחת ממנו את השליטה.
רוצים לעזור להגן על הפנסיות של הציבור? הצטרפו עכשיו https://bit.ly/3d8p41w

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן