הבנק התחיל לחייב אתכם בדמי כרטיס בלי לעדכן? נכנס לתוקף החוק שיעצור את זה

השבוע נכנס לתוקף החוק שקידמנו, שישים סוף לשיטת המצליח של הבנקים. החוק מחייב את הבנק לעדכן אתכם בדרך האפקטיבית ביותר על כך שאתם עומדים לשלם יותר על שירותים בנקאיים שעד היום קיבלתם בחינם או במחיר מופחת, כחלק מהטבה. נמשיך לפעול לחיזוק כוחם של הלקוחות אל מול הבנקים וחברות האשראי. הצטרפו עוד היום ללובי הציבורי שדואג לכם – https://ow.ly/34jm50SM54H
***
החוק הזה ישים סוף למצב האבסורדי בו לקוחות משלמים לבנקים עמלות בהיקף של מאות שקלים בשנה, על שירותים שהם בכלל לא יודעים שעולים להם כסף. איך זה קורה? לדוגמה, הבנקים משווקים באגרסיביות כרטיסי אשראי "ללא עמלה" כהטבה, ולאחר שנה מתחילים לגבות עמלה גבוהה, מבלי שהלקוח אפילו קיבל על כך הודעה.
כעת הכוח יעבור לידיים שלכם – הבנקים יחויבו ליידע אתכם בדרך האפקטיבית ביותר (לא עוד מכתבי דואר או פקסים – אלא הודעת טקסט/פוש באפליקציה/הודעה קולית וכו') על כך שאתם מתחילים לשלם על הכרטיס. ואתם? לקראת סיום ההטבה תוכלו להתמקח על הטבה חדשה או להחליט שאין לכם עוד צורך בשירות או בכרטיס האשראי. בדיוק כפי שהחובה הזו חלה על כל הגופים העסקיים במשק (חברות סלולר לדוגמה), אין סיבה שהיא לא תחול גם על הבנקים.
החוק החשוב הזה שיזמנו וקידמנו בשיתוף עם עמותת ׳רווח נקי׳ והוגש על ידי חה״כ יוני מישרקי, הוא עוד הצלחה שלנו בלובי 99 להעביר את הכוח לידי לקוחות הבנקים ולהגן על הכיס של האזרח הקטן.
אנחנו נמשיך להילחם נגד שיטות המצליח השונות של הבנקים, שמחפשים פרצות קלות כדי לגבות עמלות וריביות, ובכך להגדיל את שורת הרווח שלהן.
זה הזמן להצטרף ולחזק אותנו, כדי שנביא עוד הישגים משמעותיים כמו אלו, שיקלו על יוקר המחיה ממנו כולנו סובלים.

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן