החוק שיאפשר שוחד ושחיתות בשירות הציבורי חברי הכנסת מבקשים כעת לחוקק חוק שיאפשר…



החוק שיאפשר שוחד ושחיתות בשירות הציבורי

חברי הכנסת מבקשים כעת לחוקק חוק שיאפשר לנבחרי ועובדי ציבור לנצל את מעמדם לרווח כלכלי. הדיון הראשון בתיקון לחוק השחיתות הזה או בשמו הרשמי "חוק המתנות" התקיים היום בכנסת ואנחנו היינו כמעט היחידים שנכחו בדיון הקריטי הזה. צפו בדבריה של מנכ"לית הלובי, לינור דויטש – Linor Deutsch.

כבר היום לפי החוק מותר לנבחרי ועובדי ציבור לקבל תרומות מחברים ובני משפחה. מה שאסור הוא לקבל את הכסף מתוקף תפקידם וכך לנצל את המעמד עבור גיוס הכספים. התיקון המובא יאפשר לא רק לשרים וח"כים, אלא גם לפרקליטים, שופטים, שוטרים, מהנדסי ערים, עובדי רשויות מקומיות וכל עובדי הציבור לגייס תרומות ללא מגבלת סכום וללא כל פיקוח הולם לצורך מימון הוצאות משפטיות או רפואיות.

לא ניתן להפריז בגודל הפוטנציאל לשחיתות חוקית ולפגיעה העמוקה באמון הציבור בשירות הציבורי, שכבר הולכת ונשחקת. כל טייקון יוכל לתרום כמה כסף שהוא רוצה כדי לסייע לנבחר ציבור, ואין לדעת איך תיגבה התמורה. כל קבלן יוכל לתרום למהנדס או ראש עיר ללא מגבלה, תקרה או פיקוח בתירוץ של סיוע רפואי או משפטי באופן חוקי לחלוטין (לינק לנייר העמדה המלא שלנו בתגובות).

זו ההזדמנות להיות אקטיבים במאבק נגד השחיתות השלטונית – הצטרפו כחברים וביחד נלחם בזה – https://bit.ly/3mTA6lM




Source

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן