הכירו את הלובי – אופיר נועה פרוביזור, אחראית גיוס וקהילה: הלב הפועם של הצוות של…


הכירו את הלובי – אופיר נועה פרוביזור, אחראית גיוס וקהילה:

הלב הפועם של הצוות שלנו. היא החוט המקשר בינינו לבין חברי הלובי, זו שיודעת לקרוא את השטח ולספר לנו בדיוק על המתרחש. או בטייטל הרשמי – מנהלת הקהילה וגיוס. תמצאו אותה תמיד עם חיוך משובב לב (גם כשהיא מתווכחת בלהט), עם דעות נחרצות ומנומקות בכל נושא, וכמעט תמיד עם איזשהו רעיון גרנדיוזי שקורם עור וגידים ברגעים אלו ממש!
היא למדה תואר ראשון במדעי ההתנהגות במכללה האקדמית ת״א-יפו ותואר שני ביישוב סכסוכים וגישור באונ׳ תל-אביב. במשך שנים לקחה (ועדיין לוקחת) חלק בפרויקטים משמעותיים הנוגעים לשינוי חברתי (כולל פרויקטים חוצי-מדינות). לפני שהגיעה אלינו, עסקה בשליחות והמון מוטיבציה בלגרום לבעלי ההון, חברות גדולות ותאגידים עסקיים לעשות טוב בעולם, ולא להסתכל רק על שורת הרווח שלהם: היא ניהלה תכניות התנדבות בעמותת ״רוח טובה״ בעבור חברות עסקיות רבות, כחלק מהאחריות התאגידית שלהן. ואז, החליטה לקחת את זה צעד אחד קדימה, להצטרף אלינו, ולגרום "להם" לקחת אותנו (הציבור) בחשבון גם כשלא בא להם (:
עם זיכרון פנומנלי, אופיר זוכרת שמות של אינספור חברי לובי, יודעת לומר מי אירח חוג בית ומתי, ואם תעשו איתה תחרות על פרטים שקשורים ללובי, היא תשאיר לכם אבק. אופיר היא הכתובת שלכם אם יש לכם הצעות, שאלות, או רצון לקחת חלק בפעילויות הלובי, ואנחנו יכולים להבטיח לכם שתרצו להתנדב אצלנו אחר כך רק כדי לבלות איתה עוד קצת.
יש לה לב ענק ואכפתיות אינסופית, בעיקר לכל מי שהכי זקוק לזה – אוכלוסיות מוחלשות, מהגרים ופליטים, כל מי שקולו מושתק, או אינו יכול לדבר – כמו בעלי חיים. היא מגדלת בבית 2 חתולות מתוקות במיוחד. ואם תהיתם מאיפה השיזוף והבלונד, היא אמנם אינה ילידת הוואי אבל חיה בים, וגולשת גלים בכל רגע פנוי.

כדי לחזק את הלובי עם עוד שחקני נשמה נפלאים כמו אופיר, הצטרפו אלינו – https://bit.ly/40WHqf4




Source

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן