הכירו את הלובי – אריאל פז-סוויצקי, מנהל מחלקת המחקר ולוביסט ציבורי: מי שלוקח את…


הכירו את הלובי – אריאל פז-סוויצקי, מנהל מחלקת המחקר ולוביסט ציבורי:

מי שלוקח את כל הנתונים והמידע שמנסים להסתיר מאיתנו והופך אותו לכלי נשק ציבורי, אבל יותר בדימוי של "פרחים בקנה" – כי גם כשהוא במלחמה מול הגורמים הכי קשוחים, הוא עושה את זה בחיוך, בנועם ושלווה שעשויה לבלבל אתכם. אריאל מנהל תחום המחקר שלנו בלובי. הוא האיש שמוצא, מנתח, מתכלל ואורז את כל הנתונים עליהם אנחנו מתבססים.
הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה ומזרח תיכון מאונ' חיפה, תואר שני במשפטים ללא-משפטנים מאונ' בר אילן, וגם עוד תואר שני בכלכלה מאונ' ג'ונס הופקינס (SAIS) בוושינגטון D.C. (תואר שני יחיד זה די פאסה) ובנוסף – התחיל לימודי דוקטורט בעברית. העיסוק הכמעט אובססיבי עם נתונים ומידע לא מתבטא רק באינסוף לימודים ותארים. לפני שהגיע אלינו אריאל התמחה במכון במחקר "Brookings" בוושינגטון D.C. ושירת בצבא בתפקידי פיקוד ומחקר מגוונים בחיל המודיעין במסלול "חבצלות" (שם קוד למחונני העל שהצבא מטפח ואח"כ הופכים לחוד החנית של המגזר העסקי והציבורי בארץ).
ולמרות כל המומחיות, התארים וכמה שהוא באמת תותח בעבודה שלו, אלו לא מתחילים לתאר את כמה הוא באמת מיוחד. עם כל הצניעות שבעולם, אריאל אכפתי במלוא מובן המילה – מהמדינה ומעתיד ים המלח, ועתודות הגז הישראלי, אבל לא פחות מזה – מהמתנדבים והמתמחים שבתחום אחריותו, מחברי המיזם, וגם מי שאינם חברים, ומאיתנו, הצוות. הוא רב כישרונות וכישורים ובמהלך שנות עבודתו בלובי זכינו להנות גם מכישורי המשחק שלו בסרטונים ששיחק, כישורי האיור שלו, באימג'ים לפוסטים שצייר, מניגוני הגיטרה שלו ועוד מלא מתנות. לא פלא אם כך שאנחנו ממש לא מוכנים לשחרר אותו מהלובי (והיקום התיישר לצידנו).

כדי לחזק את הלובי עם עוד שחקני נשמה נפלאים כמו אריאל, הצטרפו אלינו – https://bit.ly/40WHGe2




Source

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן