הכירו את הלובי – זהר אלטמן רפאל, לוביסטית ציבורית: הממיסה והמפרקת הראשית שלנו ש…


הכירו את הלובי – זהר אלטמן רפאל, לוביסטית ציבורית:

הממיסה והמפרקת הראשית שלנו של הקשרים בין ההון לשלטון. הטייקונים פחות אוהבים אותה אבל בשביל דודה שלכם, השכנה ממול, בעל הקיוסק השכונתי, וכל יתר 99 האחוזים שהכיסים שלהם לא מפוצצים בכסף, העבודה שהיא עושה שווה זהב ("שונא מתנות יחיה!"). היא הלוביסטית הראשית שמטפלת בנושאים של הון-שלטון (בדיוק סיימה לבלום את "חוק המתנות" בכנסת אם לא הבנתם ת‘רמז) והגיעה אלינו מבית התנועה למען איכות השלטון, שם עבדה כעורכת דין במחלקת הליטיגציה המנהלית (יעני לצאת על מי שצריך בבית המשפט ולא רק בניירת). לפני כן בחרה לעשות את ההתמחות שלה בסנגוריה הציבורית – אתם וודאי מבינים כמה חיה בה תחושת השליחות למען הציבור.
זהר למדה באוני' העברית עבודה סוציאלית קהילתית, יחד עם משפטים, ותמיד ידעה שרוצה להוביל שינוי מדיניות חברתית בעזרת כלים משפטיים. היא גדלה בקיבוץ הדתי, למדה באולפנה, מכינה קדם-צבאית "בית ישראל", הייתה מורה חיילת בפנימייה וקצינה בחיל חינוך אבל אל תתנו לחיוך המקסים שלה לבלבל אתכם – מאחורי החזות החיננית מסתתרת שועלה אמיתית, שיודעת לתת בראש, ומצליחה לתקתק מסמכים משפטיים מתוך שינה (וגם במקום שינה כשצריך) וכשיום אחד ייצרו פה עובדים מבינה מלאכותית הם בטח יראו כמוה.
היא רגישה במיוחד לעוולות חברתיות ומצוקות של אנשים של מי שנקודת הפתיחה שלהם הייתה לא הוגנת. עוני, מצוקה יומיומית של משפחות, אפליה, העדר שירותים ראויים, כל אלו כואבים לליבה הרגיש, אך גם נותנים לה מוטיבציה לקום בבוקר, לשלוח לגן את 2 הבנות והבן המתוקים שהיא מגדלת באהבה עם בן זוגה (הרופא!), ואז לצאת לעבוד קשה בשביל עתיד כל יתר הבנות והבנים של כולנו.

כדי לחזק את הלובי עם עוד שחקני נשמה נפלאים כמו זהר, הצטרפו אלינו – https://bit.ly/3Ghhrat




Source

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן