הכירו את הלובי – מרב דוד, סמנכ״לית תוכן ולוביסטית ציבורית : מי שדואגת לתכלל ולתפ…


הכירו את הלובי – מרב דוד, סמנכ״לית תוכן ולוביסטית ציבורית :
מי שדואגת לתכלל ולתפעל את כל ענייני "התוכן" שלנו – או בשפה פחות רשמית – כל המאבקים בהם אנחנו עובדים בשבילכם. לכן הצמדנו לה שומרי ראש – כי יש הרבה מאוד טייקונים, בעלי ההון ותאגידים שהיא נמצאת להם על הכוונת (זה כמובן בצחוק – מרב דווקא מצליחה, איכשהו, לטפל בנושאים סופר רגישים וכבדים מבחינת אינטרסים, עם חיוך, קריצה ורוח נעימה שמקשה על הצד השני להיאבק בה בחזרה).
מרב היא ייבוא אישי שלנו מתנובה, שם עבדה כמנהלת אגף הרגולציה – מה שאומר שהייתה מגיעה לכנסת ולפגישות בממשלה בשירות הגבינה הצהובה, עד שהחליטה שדי ושהיא מעדיפה את האינטרס הציבורי. כעת, חמש שנים אחרי שהצטרפה כלוביסטית הציבורית השנייה, מרב מובילה את המאבק שלנו להפחתת הריכוזיות בענף המזון והורדת המחירים, כאשר תנובה היא אחת החברות מצדו השני של המתרס.
קודם לכן שימשה כיועצת כלכלית ואסטרטגית ליו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, הייתה עיתונאית, כתבת עבודה ורווחה וכתבת פוליטית , ואולי אתם זוכרים אותה גם מהפינה שהייתה ב"היום שהיה" בחדשות עשר. בקיצור, למדה המון, מנוסה נורא, מתוקשרת נכון ועכשיו היא שלנו. וגם שלכם – עובדת סביב השעון באמת כי איכפת לה.
מעבר לתכלול של כל עבודת התוכן בלובי, מרב אמונה באופן אישי על המאבק על מליארדי השקלים הנמצאים במשאבי הטבע, בים המלח ובגז, ועסוקה בלנסות להחזיר אותם חזרה לציבור. היא גם ניצבה בחזית המאבק לשיפור התחבורה הציבורית, ומשיקולים פנימיים של ניהול משאבים (ניסינו לשכפל אותה, עוד לא הצלחנו) נאלצנו להוריד אותה מהתחב"צ, אבל טרם הצלחנו להוריד את התחב"צ ממנה, ואם תצמידו לאוזן קונכיה ותאזינו בשקט, עדיין תוכלו לשמוע אותה מצייצת על תדירות הרכבות, נת"צים ומסופי אוטובוסים.
כדאי שתדעו שמרב היא לא רק שפע של ניסיון. נגלה לכם שהיא בוגרת תואר ראשון בקולנוע וטלוויזיה ובכלכלה, שניהם מאונ' תל אביב, ובגלל שהתאווה למספרים לא מסופקת לעולם, המשיכה לתואר שני בכלכלה.
חוץ מזה היא אמא לשלושה בנים (האחרון חדש מהניילונים), ושני הגדולים לומדים ערבית, כי כשהיא לא מנהלת מאבקים עבורנו בלובי, היא עסוקה בהקמת בית ספר (כן כן, אשכרה בית ספר) יהודי-ערבי.
וחשוב לציין, היום ממש מרב חוגגת את יום הולדתה! אז תאחלו לה מזל טוב 🙂

כדי לחזק את הלובי עם עוד שחקני נשמה נפלאים כמו מרב, הצטרפו אלינו – https://bit.ly/435JgvZ




Source

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן