הכירו את הלובי – נועה זלצמן, לוביסטית ציבורית: הזיכרון הארגוני האנושי שלנו, תקת…


הכירו את הלובי – נועה זלצמן, לוביסטית ציבורית:

הזיכרון הארגוני האנושי שלנו, תקתקנית העל ומי שיצרה סדר, ארגון ויעילות בארגון כשעוד היינו זאטוט חדש ומתלהב בזירה החברתית. היא הגיעה ללובי ממש בימיו הראשונים (חיתולים כבר אמרנו?) והייתה סטודנטית בתכנית התמחות (לא התמחות במשפטים, זה עדיין אין אצלנו…). כבר אז סייעה בכתיבת מספר הצעות חוק.
היא הייתה כל כך מצוינת שחיכינו בסבלנות עד שתסיים את הלימודים וההתמחות שלה במשפטים, ומייד גייסנו אותה לעבוד כלוביסטית. היא כל כך מוצלחת שהיינו חייבים לשכפל אותה (ראו ערך נשות הצוות שלנו – 'זהר', 'נעמה', 'שקד' – או כפי שכתוב במילון העברי-עברי – עו"ד יסודית ומבריקה שחייבים בכל משרד עו"ד, ועדיף כמה שיותר).
לפני שחטפנו אותה אלינו, היא התמחתה במשרד עוה״ד ש. הורוביץ ושות', למדה תואר ראשון במשפטים ומזרח תיכון (בהצטיינות כמובן, איך לא?!) ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בניהול פיננסי ושוק ההון, כולם מאונ' תל אביב, ומביאה לתועלת הציבור את כל הידע והכישרון שלה כשהיא נלחמת בכל הטייקונים והחברות הגדולות שממש מתעקשות לעשות לנו יקר פה. אבל אם אתם צריכים את זה יותר רשמי – היא מטפלת בנושאים של צרכנות והמונופולים בייבוא.
בימים אלו היא עסוקה בעיקר בלהחליף טיטולים לזאטוטה אחרת שזקוקה לה כרגע, שכן היא יצאה לא מזמן לחופשת לידה, וגם אמא לקטן בן 3 ואנחנו, כמו תמיד, נשב בשקט ונחכה שתשוב אלינו.

כדי לחזק את הלובי עם עוד שחקני נשמה נפלאים כמו נועה, הצטרפו אלינו – https://bit.ly/3K7CCwM




Source

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן