הכירו את הלובי – שני גבאי, מנהלת המשרד: מי שמכירה מבחוץ ומבפנים את כל התפקידים …


הכירו את הלובי – שני גבאי, מנהלת המשרד:

מי שמכירה מבחוץ ומבפנים את כל התפקידים הארגוניים של מאחורי הקלעים (כלומר הכל חוץ מלובינג) כי באיזשהו שלב עשתה אותם בעצמה. שני הגיעה לעבוד בלובי כמעט מיומו הראשון, כשחוץ ממנכ“ל ולוביסטית אחת לא היה כלום ובנתה את התשתיות הארגוניות שהיום מאפשרות לכם להכיר אותנו, להיחשף אלינו, להצטרף אלינו, להשתתף בהצבעות, להגיע לאירועים שלנו ולהיות חלק מהלובי.
היא בוגרת תואר ראשון ושני בסוציולוגיה מאונ' תל אביב ולפני שהגיעה ללובי הייתה מנהלת הפרויקטים של “יוזמת ז’נבה“, ועסקה בחינוך והדרכה במגוון של ארגונים ועמותות בהם לימדה מתמטיקה ותיאטרון, הנחתה קבוצות וגם את זה היא הביאה איתה אלינו כשהייתה מביימת את אנשי הצוות מאחורי הרבה מהסרטונים שצפיתם.
היא חריפה וכישרונית, מתנסחת ועורכת תכנים מעולה, לכן היא עורכת את רוב התכנים באתר ובפוסטים שלנו בעמוד הפייסבוק, כולל את הפוסט הזה – אז למעשה היא ברגעים אלו ממש כותבת על עצמה בגוף שלישי (יכולת בפני עצמה). מזל שהיא לא ביישנית ואשפית בהבאת כנות ואותנטיות פותחת לבבות.
אחרי 7 שנות פעילות בחזית הארגונית של המיזם, היא החליטה לפתח את עצמה בתחום חדש של ליווי והנחיה, ולכן עברה מהפרונט לבק – וכיום מנהלת המשרד שלנו, ומתוקף ההיכרות והוותק משמשת גם כהארד דיסק נייד לזיכרון הארגוני של הלובי.
בזמנה הפנוי תמצאו אותה מתחרדנת בשמש, טובלת באיזה בריכה או מעיין, רוקדת באיזה ברן או פסטיבל ומנסה לשתות את החיים עם קשית.

כדי לחזק את הלובי עם עוד שחקני נשמה נפלאים כמו שני, הצטרפו אלינו – https://bit.ly/3ztiqjQ




Source

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן