השיח הציבורי על יוקר המחיה חייב לעבור דרך הציבור עצמו


השיח הציבורי על יוקר המחיה חייב לעבור דרך הציבור עצמו – בשישי האחרון קיימנו כנס בהשתתפות בכירים העוסקים בנושא: יו"ר ועדת כספים חה"כ אלכס קושניר, היועצת המשפטית של רשות התחרות עו"ד יעל שיניין, עו"ד דרור שטרום, ראש המכון הישראלי לתכנון כלכלי, וראש התאחדות התעשיניים ד"ר רון תומר. גם העיתונאי גיא לרר, השותף שלנו למרד הפסטה, היה שם, וכמובן מנכ"לית וסמנכ"לית הלובי הציבורי, אבל הכי הכי חשוב – הציבור.

200 שותפים ושותפות מקרב הציבור הרחב נכחו בכנס ולא רק הקשיבו לדיון הסוער אלא קיבלו במה לשיח מקצועי עם הלוביסטים/ות הציבוריים/ות שלכם על התחומים השונים המשפיעים על יוקר המחייה.

תודה לכל מי שהגיע, וגם למאות שצפו מרחוק, תודה לכל השותפות והשותפים שלנו בלובי – חברי וחברות המיזם, שלא רק מממנים אותו אלא הופכים אותו באמת לקול של הציבור. אנחנו נמשיך להיאבק נגד יוקר המחיה, ולהשמיע את קולו של הציבור.

ופה אנחנו פונים אליכם/ן כדי שנוכל להמשיך בעשייה – הצטרפו אלינו בכל סכום לבחירתכם/ן ויחד נוכל להשפיע יותר על מקבלי ההחלטות לטובת הציבור כולו https://lobby99.org.il/join


תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן