ים המלח צריך אתכם. עכשיו.

ים המלח, משאב הטבע הנדיר, החשוב ויקר הערך ביותר של המדינה, הפך בעשורים האחרונים למדפסת כסף עבור בעלי הון, תוך ניצול מחפיר וזלזול בכל שיקול סביבתי – וכל זאת בחסות חולשה של המדינה. ממש בימים אלו, מתחילה ההיערכות להסדר הבא על עתידו של ים המלח, ואנחנו בלובי 99 קוראים לכם להיות שותפים במאבק להצלתו, רגע לפני שנהיה מאוחר מדי. לפנינו מאבק קשה מול הממשלה ומקבלי ההחלטות, ומול הלוביסטים של תאגיד כי״ל. הצד שלנו, הציבור, צריך שחקני חיזוק – לא ניצבים, אלא שחקנים ראשיים – וזה אתם. השנה נוכחנו לדעת את כוחנו כאזרחים, אז הצטרפו אלינו ויחד נביא לשינוי ונעשה היסטוריה.
**
בשנה האחרונה המדינה החלה להיערך לתום תקופת הזיכיון של חברת כי"ל על ים המלח בשנת 2030, רגע היסטורי בזמן אשר לקראתו אנו פועלים ללא הפסקה, ושיכול לשנות את עתידו של המשאב הציבורי היקר כל כך.
יש הרבה מאוד סוגיות חשובות על הפרק, ואנחנו נאבקים בכמה חזיתות: הן בפן הכלכלי, בניסיון להבטיח את החלק הראוי של הציבור ברווחים מים המלח, והן בפן הסביבתי, בהגנה על חבל הארץ הייחודי שהולך ונחרב בשל הפעילות התעשייתית. אנחנו מגבשים את העמדה המקצועית שתשרת את טובת הציבור, ומשמיעים אותה בוועדות הכנסת, מול משרדי הממשלה והרגולטורים. על כל הסוגיות הללו, עוד תשמעו מאיתנו בהמשך.
**
המאבק שלנו מורכב, ארוך וקשה. זה אנחנו, ארגון חברה אזרחית במימון המונים מלא של הציבור, מול מקבלי ההחלטות בזירות השונות, ומול צבא הלוביסטים האדיר של כי״ל בבעלות הטייקון עידן עופר.
עתידו של ים המלח תלוי על כף המאזניים, ובכוונתינו לשמור עליו לדורות הבאים, אבל אנחנו לא יכולים לעשות את זה לבד – וזה הזמן שלכם להיות בצד הנכון של ההיסטוריה.
אנו זקוקים לתמיכה מספרית ותמיכה כלכלית, בכל סכום לבחירתכם. הכנסו ללינק כדי לקחת חלק –https://bit.ly/3WNGI51

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן