יש הרבה סיבות למה לא לקרוא את הפוסט הזה הערב, אבל זה בדיוק מה שיצחק תשובה רוצה

כולם כבר יודעים שקבוצת דלק של תשובה על סף חדלות פרעון, אך היחידים שפועלים לממש את כספם הם הבנקים הזרים. הבנקים הישראלים, שנתנו אשראי מופרז תמורת בטוחות מפוקפקות, דוממים. ממש כמו עם הטייקונים הקודמים. למשל בנק הפועלים, לו תשובה חייב 1.2 מיליארד(!) ₪.
נסו להיזכר מתי הייתם חייבים לבנק מאה אלף ₪ ולא ביקשו מכם לשלם. או עשרת אלפים. אפילו אלף ₪. כשזה נוגע לטייקונים, פתאום הבנקים נאלמים דום.
ב"ועדת פישמן", ועדת החקירה הפרלמנטרית לאשראי ללווים הגדולים שדחפנו להקמתה וליווינו עבודתה בכנסת הקודמת, טענו הבנקים וגם הפיקוח על הבנקים, כי הכל מה מה שהיה עם דנקנר, לבייב, זיסר, פישמן, כל היחס המיוחד לטייקונים בשל "אפקט ההילה" שלהם הוא נחלת העבר, ואין מה לחשוש מכך יותר.
ובכן, הזמן להוכיח הגיע מהר מהצפוי. פנינו יחד עם שותפינו בצדק פיננסי למפקחת על הבנקים בדרישה שתפקח מקרוב על התנהלות הבנקים עם תשובה. שתתערב בזמן אמת בזמן שעוד אפשר להשפיע על הבנקים ולמנוע נזקים כספיים משמעותיים לפנסיות של הציבור, ולא בדיעבד אחרי בריחת הסוסים מהאורווה.
אסור לתת לקורונה להשתיק את זה. אסור שיגיעו איתו שוב להסדר חוב, שזה השם המכובס ל"תספורת" מכספי הפנסיות שלנו, רק כדי ש"ישתקם", ימשיך לעשות עסקים ועוד כמה שנים נהיה שוב באותו סרט.
הספיקה לנו התספורת ב-2012. עם התספורת הצפויה ב-2020, הפעם לא מתפשרים. צריך להכריז על תשובה פושט רגל ולקחת ממנו את השליטה כדי שלא יכול לפגוע יותר בכספי הפנסיות. די.
רוצים לעזור לנו לשמור על הכסף שלכם? הצטרפו עכשיו ללובי99: https://bit.ly/2ycnv3N

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן