למה מוצר צריכה כל כך בסיסי כמו תחליף מזון לתינוקות (תמ"ל) יקר כל כך בישראל?

למה מוצר צריכה כל כך בסיסי כמו תחליף מזון לתינוקות (תמ"ל) יקר כל כך בישראל?

שוק התמ"ל הוא ריכוזי, והחברה הגדולה בשוק, אסם, למדה מה השיטה הכי טובה למנוע תחרות: "להתחרות" בעצמה! איך היא עושה את זה? אסם שנשלטת בידי נסטלה ושולטת במטרנה, התחילה לאחרונה לשווק מותג תמ"ל מתחרה ששייך לנסטלה, בשם נאן. אבל האם אסם באמת תקדם תחרות מול עצמה?!
מרב דוד, סמנכ"לית הלובי עד לפני כשבוע, חזרה אלינו לרגע כדי להסביר איך רשות התחרות יכולה להגביר את התחרות בשוק התמ"ל ממש בימים הקרובים, ולהביא להורדת מחירים.
רוצים לסייע לנו במאבק נגד יוקר המחיה בארץ? הצטרפו ללובי הציבורי: https://bit.ly/3O1XHfi


תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן