מיהן קרנות הפנסיה שמעדיפות להציל את תשובה מאשר את כספי החוסכים שלהן?

הערב היתה אמורה להתקיים ההצבעה של הגופים שמנהלים לנו את הפנסיות בה יידרשו להכריע האם להציל את תשובה מפשיטת רגל או להציל את כספי החוסכים שלהם.
ההצבעה, שכבר הייתה אמורה להתקיים לפני יומיים, נדחתה לפי הפרסומים בגלל בית השקעות אחד – "ילין-לפידות", שכנראה מעדיף את האינטרס של תשובה על פני האינטרס של הלקוחות שלו, החוסכים.
איך אנחנו יודעים? כי ערכנו בדיקה מעמיקה על נתוני החוסכים בילין לפידות, ומצאנו שהפעולה שהכי תועיל להם היא לדרוש החזר מיידי של החוב ולא לתת "תספורת" לתשובה.
פנינו אליהם במכתב דחוף (לינק בתגובות) כדי להזכיר להם את מי הם אמורים לשרת.
אבל זה לא נגמר שם. ממש עכשיו פורסמה הודעה על דחיה נוספת של ההצבעה על העמדת החוב לתשלום מיידי, הפעם לשבוע הבא, וטרם התגלה מי בדיוק עומד מאחוריה הפעם.
מספיק להסתכל מה קרה עד עכשיו עם כל החברות שבבעלות תשובה כדי לדעת מה הדבר הנכון לעשות, לטובת ציבור החוסכים: בדלק נדל״ן הייתה "תספורת" (הסדר חוב); את תמר פטרוליום רכשו במחיר נמוך על בסיס מידע שגוי; מניות דלק קידוחים נמצאים בירידה מתמדת.
כולם כבר מבינים טוב מאוד מה קורה אצל תשובה, ועכשיו הגיע הזמן לצמצם את הנזק שהוא עשה. הבנקים כבר עושים זאת, רק הגופים המנהלים לנו את הפנסיות והחסכונות נותנים לתשובה עוד זמן על חשבון הכסף שלנו.
‏די. תפסיקו לדחות ולמסמס, הצביעו כבר על החזר מיידי של החוב ושחררו אותנו מתשובה אחת ולתמיד.
רוצים לעזור לנו לשמור על הפנסיות של הציבור? הצטרפו עכשיו ללובי99: https://bit.ly/3bxD04j

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן