מלכוד 99 – פרק #22, והפעם בפודקאסט שלנו: המלך בעירו מה הבעיה בשלטון המקומי?, אם…


מלכוד 99 – פרק #22, והפעם בפודקאסט שלנו: המלך בעירו

מה הבעיה בשלטון המקומי?, אם תשאלו את עו"ד ימית מלול ינאי, כנראה שהיא תצביע על הפער בין כוחו העצום של ראש הרשות, לבין זה של חברי המועצה המקומית. הפרק נעסוק בבעיה, נביא דוגמאות מהשטח, ונציע פתרונות שיכולים לשנות את מאזן הכוחות.

הימים האחרונים שעוברים עלינו לא פשוטים. חשבנו הרבה האם לדחות את שידור הפרק, ואולי לעסוק בעיניי השעה; אבל לבסוף החלטנו אחרת. אם אתם מחפשים מפלט מהחדשות, הפרק הזה בשבילכם.

לצד ימית, תוכלו לשמוע את השיחות שקיימנו עם מגוון אורחי כנס לובי 99 לרשויות מקומיות, ביניהם- אופיר פז-פינס, לשעבר שר הפנים, וראש המכון לשלטון מקומי באוניברסיטת תל אביב, אשר סיפר על כוחם העצום של ראשי הרשויות בשלטון המקומי, והפער בינו לזה של חברי המועצות; נילי אהרון, חברת מועצת ירוחם ויו"ר הפורום המוניציפאלי בליכוד, ששיתפה בחוויותיה מהשטח; ח"כ שלמה קרעי (הליכוד), חכ"ל תהילה פרידמן (כחול לבן) וח"כ מאיר כהן (יש עתיד), שהגישו יחד את הצעת החוק שעתידה לשנות את המצב; וגלית וידרמן, מנהלת אגף בקרת ההון האנושי ברשויות המקומיות במשרד הפנים, שסיפרה על תמיכת המשרד ברפורמה.

האזנה נעימה, וכמובן ימים של שקט וביטחון.

האזינו, שתפו, ודרגו >>> http://bit.ly/milkud22

אפשר להאזין לנו גם ב:
ספוטיפיי >>> https://spoti.fi/33WV46A
גוגל >>> http://bit.ly/goomilkud22
אפל >>> https://apple.co/340mKao
ופלטפורמות נוספות לפי העדפתך.

#מלכוד99
#שלטוןמקומי
עו"ד ימית ינאי מלול




Source

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן