מסיבה אצל עידן עופר עם כל בכירי המשק היא לא אייטם רכילות – היא כל מה שרקוב בשיטה

חברת הספנות צים חגגה השבוע הנפקה מוצלחת בבורסה בניו-יורק, מזל טוב. החגיגה התקיימה בביתו של בעל השליטה בחברה, עידן עופר, שגם מחזיק בחברת כימיקלים ישראל ובעוד כמה חברות ענק. לחגיגה הוזמנו כל המי ומי של עולם העסקים ובכירים במגזר הפיננסי.

למה זה מעניין אותנו? הקשרים שנוצרים בין מנהלי הגופים המוסדיים ששולטים בקרנות הפנסיה שלנו, מאפשרים בהמשך לאותם הטייקונים לקחת מהגופים המוסדיים הלוואות ולקבל תנאים נוחים ללא ערבונות מספקים, על חשבוננו כמובן. את התוצאות אנחנו פוגשים אחר כך ב"תספורות", הסדרי חוב, לאותם הטייקונים.

בדיוק כמו שאיש העסקים נוחי דנקנר ומנכ"לית בנק לאומי לשעבר, רקפת רוסק-עמינח, מחקו לציבור חצי מיליארד ש"ח על פחית קולה זירו, ככה גם המסיבות הללו הן צלחת הפטרי של קשרי ההון-שלטון, שבסוף מייקרים את המחיה לכולנו.

הרשימה של הנוכחים באירוע, על פי הפרסומים (קישור בתגובה הראשונה), ממחישה את הבעיה: ראש המוסד היוצא יוסי כהן; יו"ר בנק הפועלים ראובן קרופיק ומנכ"ל הבנק, דב קוטלר; יו"ר בנק לאומי סאמר חאג' יחיא; מנכ"ל בנק לאומי חנן פרידמן; בעלי חברת הביטוח הראל, יאיר ואילנה המבורגר; איש העסקים אודי אנג'ל; יו"ר צים לשעבר אהרון פוגל; איש העסקים אלפרד אקירוב; יו"ר אל על לשעבר עמיקם כהן; עו"ד דוד חודק ודני גבע; מנכ"לי חברות ביטוח ובכירים רבים נוספים במגזר העסקי והפיננסי.

מול הטייקונים שמנסים לקבל הטבות מפליגות על חשבון הציבור, צריך לובי ציבורי חזק. הצטרפו אלינו https://bityl.co/7LlD

#הוןשלטון

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן