מרחיבים את המאבק נגד התאגידים הגדוליםשמחים לעדכן אתכם/ן שלאחר שאלפי חברי וחברו…


מרחיבים את המאבק נגד התאגידים הגדולים

שמחים לעדכן אתכם/ן שלאחר שאלפי חברי וחברות המיזם השתתפו בהצבעת החברים, הנושא שנבחר ויתווסף ל11 הנושאים שאנחנו כבר מטפלים בהם, הוא מאבק בהטעיית צרכנים..

בחמש השנים האחרונות נאבקנו במונופול הגז של תשובה, בכי"ל של עידן עופר, במונופולים בתחום הייבוא, בבנקים, בחברות הפנסיה והביטוח ובעוד גורמים רבים שמנסים להרוויח על חשבון הציבור, כי אתם/ן החברים והחברות במיזם בחרתם בנושאים הללו בהצבעות החברים. בקרוב יצטרפו גם התאגידים הגדולים שנוהגים להטעות באופן מכוון את הצרכנים לרשימה הזו. לציבור הרחב לפחות זו בשורה משמחת.

במערכת היחסים שבין הצרכנים לתאגידים הגדולים, כמו למשל רשתות השיווק, חברות הביטוח או חברות הסלולר, הצרכנים הרבה פעמים נמצאים בעמדת נחיתות. חברות הענק יודעות שהן יכולות לנצל את הצרכנים ולהתנהל באופן מטעה כי לצרכנים אין מספיק כלים אפקטיביים למנוע זאת.

אז מה אנחנו מתכוונים לעשות?
נפעל לקידום תיקוני חקיקה שיחזקו את מעמדם של הצרכנים ונבחן כיצד לחזק את כלי האכיפה הקיימים. בנוסף, נפעל כארגון צרכנים, לאחר שקיבלנו את ההכרה החוקית לכך ממשרד המשפטים, להגשת הליכים משפטיים כגון תובענות ייצוגיות במקרים המתאימים.
וכמו בכל הנושאים בהם אנחנו מטפלים, אבל במיוחד בנושא הזה, חשוב להבהיר שלא נפעל לטיפול פרטני בתלונות צרכניות אלא לקידום שינויים רוחביים לחיזוק כוחם של הצרכנים.

רוצים גם אתם להשפיע ולבחור באילו נושאים נטפל? הצטרפו אלינו https://bityl.co/71ck

#הצבעתחברים


תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן