עוד הישג למען הציבור: חסכנו למפוטרי הקורונה אלפי שקלים מדמי הניהול בפנסיה

מעל 700 אלף ישראלים שפוטרו או הוצאו לחל"ת במרץ בגלל הקורונה, היו אמורים לשלם החל מספטמבר מאות שקלים נוספים בשנה מהפנסיות שלהם, מה שאומר שחברות הביטוח והפנסיה היו גוזרות קופון מצטבר של מאות מיליוני שקלים על גבם של אלה שנפגעו יותר מכל מהמשבר הכלכלי החמור ביותר שנראה פה זה עשורים.
שמחים וגאים לעדכן כי רשות שוק ההון נענתה לפנייתנו ודחתה את המועד בו יכולים גופי הפנסיה להעלות את דמי הניהול למפוטרים מחצי שנה לשנה.
למי שפספס, לפני מספר שבועות עלינו על סעיף בחוק המאפשר לגופי הביטוח והפנסיה להעלות את דמי הניהול שהם גובים מהחוסכים למקסימום האפשרי ללא אישור המבוטח חצי שנה מרגע שהופסקו ההפקדות.
פנינו לממונה על שוק ההון (לינק בתגובות), בבקשה שידחה בהוראת שעה את האפשרות להעלות את דמי הניהול. לשמחתנו הרבה, התבשרנו אתמול כי בקשתינו נענתה, וכי המועד יוארך מחצי שנה לשנה.
המשמעות היא שחסכנו אלפי שקלים לכל מובטל קורונה, שרובם כלל לא היו יודעים שזה קורה, וגם אם היו יודעים, לא היה להם כוח לפעול נגד זה באין הכנסה. אבל בדיוק בשביל זה הוקם הלובי הציבורי. כי יחד חזקים.
רוצים לעזור לנו לשמור על הפנסיות שלכם? הצטרפו ללובי 99: https://bit.ly/2WINoS9

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן