עולים שלב במחאה – מוזמנים לרכוש אריזת 100% נקי ממונופולים. לכם או עבור הנזקקים, …

עולים שלב במחאה – מוזמנים לרכוש אריזת 100% נקי ממונופולים. לכם או עבור הנזקקים, עזרו לנו להעביר מסר שלציבור נמאס ממחירים מונופוליסטיים:
#מרדהפסטה

זהו, זה קורה. השיתופים שלכם שוב, מאוד חשובים. אנחנו מציגים עכשיו, אחרי חשיבה והשקעה עמוקה את ״מארז המחאה״. שנים עשר מוצרי יסוד בסיסיים שאנחנו מביאים מחברינו ברשת ״אשל ירושלים״, ישר אליכם.

יש כאן מוצרי ייסוד מעולים. בדקנו. אנחנו, המשפחה, החברים.
זה הכלי האפקטיבי שלנו לקנות בזול ולהביע מחאה על תחושת העלבון שכולנו חשים עם כל קניה בסופר. כל המוצרים שאתם רואים כאן ברשימה יעלו רק 45(!) שקלים. מיותר לציין שאנחנו לא מרוויחים על זה שקל.


תוכלו לאסוף אותם במחיר הזה מאחת מנקודות החלוקה או להוסיף דמי משלוח שעדיין ישאירו את החבילה זולה בהרבה ממקבילתה המונופוליסטית. אפשר להזמין ממש עכשיו באתר.


יש אופציה גם לתרום את המארז לנזקקים. ושימו לב, אם ילך טוב, את החבילה הבאה נמקד בדיוק על אותו יצרן/יבואן שיחליט להתפרע עלינו בניגוד למהלך השוק ולמרות שרווחי העתק שלו רק הולכים וגדלים.


אתם תהיו אלה שיחליטו אם זה רק גימיק, או התחלה של מהפיכה. כנסו עכשיו לאתר בתגובה הראשונה והזמינו! אנחנו נענה כאן בתגובות על כל שאלה שתתעורר וכמובן שקשובים כרגיל לכל תהייה או ביקורת.


שיהיה לנו בהצלחה

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן