עורכי הדין של תשובה ומונופול הגז כתבו טקסט כל כך מגוחך לבית המשפט שלא היתה לנו ברירה אלא להלחין אותו – צפו!

עורכי הדין המייצגים את תשובה ומונופול הגז בתביעה שלנו עושים הכל כדי למרוח את הזמן ולהתחמק מלדון בשאלה העיקרית: האם המונופול החזק בישראל יכול להשתלט על תשתית שתמנע כל תחרות איתו בעתיד.
בהתחלה הם ביקשו למחוק אותנו מהתביעה (והפסידו) ועכשיו הגישו לבית המשפט בקשה שלא נוכל לקרוא את המסמכים שהם מגישים לבית הדין.
הטענות שהוגשו לבית המשפט כל כך מגוחכות, שאי אפשר לא להשתעשע מהן. במרכזן עומדת התבכיינות נגד העובדה שאנחנו מערבים בדיון שאמור להתקיים לטענתם רק בבית המשפט גם את הציבור באמצעות התקשורת וכאן בפייסבוק.
וואלה, ברור לחלוטין שלא נחשוף שום מידע סודי בפומבי, ולאור העובדה שהציבור הוא מי שמימן את התביעה, לא רק שאנחנו מודים ב״אשמה״, אנחנו גם גאים בזה.

זה הזמן לחזק את הלובי הציבורי מול מונופול הגז וסוללת עורכי הדין והלוביסטים שלו, זה הזמן לעזור לנו להמשיך ולהיאבק נגד המונופול הדורסני ולטובת הורדת מחיר החשמל. הצטרפו עכשיו כחברים בלובי 99, ותתבעו יחד איתנו טייקון בביה"ש: https://bit.ly/35SZxWN

ותודה לחבר הלובי האלוף איתי מאיר, על הביצוע!

 

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן