פגרה? אנחנו בכנסת היום נערך דיון בוועדת הכספים בו הציג שר האוצר את חוק התקציב, …


פגרה? אנחנו בכנסת

היום נערך דיון בוועדת הכספים בו הציג שר האוצר את חוק התקציב, ולמעשה בכך ירה את יריית הפתיחה לתקופה האינטנסיבית שלפנינו, במאבק על האינטרסים של הציבור בחוק ההסדרים שצמוד לחוק תקציב המדינה. כדי לסבר את האוזן, רק בשבועיים הקרובים, עוד טרום פתיחת המושב, כבר צפויים מעל עשרה דיונים שונים.

אנחנו אמנם נמצאים בעיצומה של פגרת הכנסת, אולם בפועל דיוני חוק ההסדרים כבר התחילו, כי הדד ליין לאישורו הוא סוף מאי, ותהיו בטוחים שבפרק הזמן הקצר הזה כל בעלי האינטרסים ינסו למשוך את החבל לכיוונם, ולנצל את העומס והלחץ כדי לעגל פינות לטובתם.

דיוני חוק ההסדרים הם עמוסים, מלאים בהמון נושאים, תתי נושאים וסעיפים שאנחנו עוסקים בהם. בפעם הקודמת בתקופת ההסדרים, השתתפנו באינספור דיונים, לעיתים אף בכמה דיונים במקביל, ולא עצרנו לנוח לרגע. גם הפעם אנחנו מגיעים מוכנים. בחופשת הפסח צברנו כוחות ואנחנו מגיעים עם סכין בין השיניים ועם הגב של הציבור מאחורינו – כדי להיות איפה שצריך ומתי שצריך ולהגן על האינטרס של 99 אחוז מהציבור.

ככל שיש לנו יותר חברים כך הכח שלנו מול מקבלי ההחלטות גדל – הצטרפו אלינו:
bit.ly/3L4J6xY




Source

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן