רוחב לב ומתן בסתר, גרסת אלפרד אקירוב


רוחב לב ומתן בסתר, גרסת אלפרד אקירוב

טייקון ההון-שלטון אלפרד אקירוב, שסרב לשכן במלונותיו מפונים מהדרום, יוצא למסע יח"צ למירוק שמה של חברת המלונאות שלו, ׳אלרוב׳, ומבקש לשלוט על כספי הפנסיות של הציבור.
**
אלפרד אקירוב, בעל השליטה בחברת המלונאות ׳אלרוב׳, לא לקח חלק במאמץ המלחמתי של תחום המלונאות, וסרב לבקשת המדינה לארח ב-600 החדרים בבתי המלון שברשותו את מפוני עוטף עזה.
אם לא יצא לכם לשמוע, אנחנו בלובי99 נלחמנו כדי שרק אלו אשר ׳נכנסו מתחת לאלונקה׳ יקבלו פיצוי מהמדינה. אקירוב ודומיו לא צריכים לקבל חתיכה מהעוגה, המוגבלת גם ככה, של כספי הפיצויים. אבל על זה בפוסט אחר, שמופיע בתגובה הראשונה.

בינתיים, ׳אלרוב׳ של אקירוב נבעטה החוצה מהתאחדות בתי המלון עקב ההחלטה הזו, מה שבטח גרם לקברניטי החברה לתהות איך אפשר לשקם את התדמית במהרה והנה נמצא הפתרון – על פי הדו"ח שפרסמה 'אלרוב' היא צפויה לתרום למשפחות המפונים.

אך פרט חשוב לא פחות שמופיע בדו"ח הוא שאקירוב נערך להגיש בקשה חדשה להיתר שליטה ב"כלל ביטוח" — המנהלת כך וכך כספים מכספי הפנסיות שלנו, אחרי שהממונה על שוק ההון סגר את בקשתה הקודמת להיתר שליטה, בשל אי עמידתה בתנאי החוק. אקירוב הוכיח שוב ושוב שהציבור לא מעניין אותו, ואנחנו נמשיך להיאבק בכוונתו לשלוט בכספי הפנסיות של הציבור.

הצטרפו אלינו עוד היום כדי להבטיח שהגורמים שמנהלים את כספי הציבור הם גורמים ראויים, שטובת החוסכים לנגד עיניהם


תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן