רשתות השיווק מנצלות את המשבר בצורה צינית וגוזרות קופון שמן על הפאניקה של הציבור

בכל יום מתפרסמים דיווחים על עלייה במחירי המוצרים מהאלכוג'ל ועד העוף.
למרבית ההעלאות האלה אין הצדקה, אלא הן ניצול פסול של בהלת הקניות של הישראלים מאז החל משבר הקורונה.
זה לא חייב להיות כך. פנינו לשר הכלכלה אלי כהן כדי שישתמש בסמכותו לחייב את חברות המזון והטואלטיקה הגדולות ורשתות השיווק לדווח על השינויים שביצעו במחירים מאז תחילת משבר הקורונה. על משרד הכלכלה להבהיר, העלאות מחירים פסולות וציניות לא יתקבלו.
רוצים לסייע לנו להיאבק בהפקעת המחירים? הצטרפו ללובי99- https://bit.ly/39hJiE1

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן