החברה שהרוויחה 192 מיליון ש״ח בשנה האחרונה מעלה מחירים


לפני כחצי שנה עצרנו את גל עליות המחירים שהחלה חברת אסם באמצעות "מרד הפסטה". כעת בתקופה רגישה של מערכת בחירות, חברות המזון בישראל מנסות שוב את מזלם ומחפשות תירוצים להעלות מחירים. אם דיפלומט תצליח כולן יבואו אחריה. כל הסיבות המפורטות ללמה העלאת המחירים הזו אינה מוצדקת, בכתבתו המצויינת של אמיר שואן ב״צינור״.

כדי שנוכל להמשיך לקדם מול הממשלה את הצעדים ארוכי הטווח שיהפכו את שוק המזון לתחרותי ויורידו את המחירים, גם מקבלי ההחלטות וגם החברות צריכים להבין שיש ציבור נחוש מאחורינו. זה הזמן לא לקנות מוצרי דיפלומט.
הצטרפו ללובי הציבורי ועזרו במלחמה להוריד את יוקר המחיה: https://lobby99.org.il/join
#הוןשלטוןצרכנות
#הוןשלטוןיבוא


 

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן