איך מעודדים את רשתות האופנה להוריד מחירים?

מה מסתתר מאחורי הביטוי שנמצא בכל מקום – ׳יוקר המחיה׳?
אם אתם לא פותחים את הבוקר שלכם עם עיתוני הכלכלה, ומושגים כמו 'דמי ניהול חיצוניים' או ׳תקני מזון ייחודיים' נשמעים לכם כמו סינית מדוברת, כדאי לכם להתחיל לעקוב אחרי התכנית השבועית החדשה שאנו מפיקים בנושא יוקר המחיה. עכשיו זה בדיוק הזמן להוריד את המושג הכל כך שגור הזה לתכל'ס של היומיום, ולהבין באמת למה כל כך יקר פה.
אנחנו בלובי 99 נלחמים ביוקר המחיה בכל המישורים – בצרכנות, מאבק במונופולים בייבוא, בתחום הפנסיה, הביטוחים, בבנקאות ועוד. וככל שגם לכם יהיה יותר ידע פרקטי על הנושאים האלו, כך יהיה לכם ולכולנו יותר כח מול הטייקונים והתאגידים שמנסים לשמר את המצב.
אז היום בפינת "בית הספר של יוקר המחיה", סמנכ״לית שלנו, עו״ד רחל גור, תספר לכם מה קרה מאחורי הקלעים של הדבר ששינה את הרגלי הצריכה של כולנו – ההזמנות אונליין. הפטור ממע״מ מתחת ל-75$ הביא להגברת התחרות, תוך מאבק גדול מול הראל ויזל וחבריו שרצו לבטל את הפטור כדי לשמור על השמנת של המונופולים. רוצים לשמוע הכל? צפייה מהנה!
וגם אם אתם עדיין לא מבינים ב100% את ההישגים האדירים שלנו, חכו לפרקים הקרובים ולא תאמינו למשמע אוזניכם. ובינתיים, מוזמנים להכנס לאתר שלנו, לקרוא, וגם להצטרף


תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן