חשש מניגוד אינטרסים ושחיתות שלטונית בעקבות נוהל שהעבירה הממשלה

שש מניגוד אינטרסים ושחיתות שלטונית בעקבות נוהל שהעבירה הממשלה
בימים האחרונים העלינו בלובי 99 נושא לסדר היום, אשר עליו דווח בתקשורת בצורה נרחבת, וצריך להטריד כל אזרח במדינה. איזו החלטה שמתאימה למדינת עולם שלישי קיבלה הממשלה?
**
תתארו לכם שכימיקלים לישראל, ששולטת במפעלי ים המלח, תוכל לתרום כסף לממשלה, בזמן שעל הפרק מונח הזיכיון העתידי של ים המלח. נשמע הזוי, נכון? זה בדיוק מה שמאפשר נוהל אותו אישרה הממשלה לאחרונה, לפיו היא יכולה לגייס ולקבל תרומות מבעלי הון ותאגידים בסכומי עתק, ובלי שום פיקוח ציבורי. מדובר בצעד שמשנה סדרי עולם שמשמעותו מיסוד יחסי הון-שלטון והפיכתם לחוקיים. מיד כשנחשפנו לנוהל, שיגרנו פנייה בהולה בנושא לגורמים הרלוונטיים ואנחנו ממשיכים לעבוד מאחורי הקלעים כדי להביא לתיקונו כדי שהמינהל התקין לא יפגע.
מה הבעיה עם האופן שבו התקבל נוהל זה, ואילו תיקונים לובי 99 דורש להכניס בו כדי לצמצם את החשש לניגודי עניינים? צפו במנכ״לית הלובי, עו"ד לינור דויטש, בכתבתו של מתן חודורוב ללוסי אהריש בחדשות 13
אנחנו פועלים בכל שעה ובכל הזירות כדי למנוע מחדלים ומחטפים בכנסת ובמשרדי הממשלה. כפי שבלמנו את ׳חוק המתנות׳, לא נאפשר גם את הנוהל הזה בחסות המלחמה. הצטרפו אלינו עוד היום

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן