המאבק ביוקר המחיה: המוצרים שכבר התייקרו


כולם מדברים על העלאות המחירים, אבל אנחנו לא סומכים על דיווחים והחלטנו לבדוק בעצמנו את המצב בשטח. צפו בעו"ד רחל גור, מנהלת תחום ממשלה בלובי, מסבירה בראיון לכאן11 על האופן שבו היבואנים והיצרנים הגדולים מסבנים את הציבור:

בדקנו את השינוי במחיר הממוצע של עשרות מוצרי צריכה בסיסיים בכ-400 סניפים ברחבי הארץ של רשתות השיווק הגדולות, וגילינו שבשקט בשקט, בלי הודעות ובלי הכרזות, בין החודשים מרץ-יולי החברות כבר העלו משמעותית את המחירים של מספר מוצרים חיוניים, לדוגמה:
? שסטוביץ כבר העלתה את המחיר הממוצע של קולגייט מי פה טוטל ירוק 500 מ"ל – מ-19 ש"ח ל-29.30; עלייה של כ-50%.
? דיפלומט שרק עכשיו נסוגה מהעלאת המחירים שתוכננה לחודש אוגוסט, למעשה כבר העלתה את המחיר הממוצע של חיתולי פמפרס פרימיום שלב 1 – מ-14.90 ל-21.50, עלייה של כ-40%.
? קימברלי קלארק העלתה את המחיר הממוצע של תחבושות לילי סופר פלוס – מ-13.00 ל-15.70, עלייה של כ-20%.
רוצים להוריד את מחירי המזון? הצטרפו ללובי 99 https://lobby99.org.il/join


Source

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן