עושה חצי עבודה ועוד מבקש על זה בונוס?

אליעזר פישמן היה חייב לבנק הפועלים 1.1 מיליארד ש״ח. לאחר שפשט רגל מונו עו״ד פיני רובין ועו״ד ירון אלכאוי כדי למכור את מניותיו ב'ידיעות אחרונות' בכמה שיותר כסף. הם הצליחו למכור אותן רק ב-171 מיליון ש״ח, כלומר החזירו לבנק 15% בלבד מערך ההלוואה.

על העסקה הגרועה הזו עורכי הדין הממונים שלשלו לכיסם 1.8 מיליון שׁ״ח (בתוספת מע״מ). אבל זה לא הספיק להם, ועכשיו הם מבקשים תוספת של 2 מיליון ש״ח על ״מאמץ מיוחד״ שהם השקיעו. פנינו לרגולטורית שאחראית על שמירת האינטרס הציבורי בהליכי פשיטת רגל כדי שתתנגד לבקשה. לא ברור לנו איזה ״מאמץ מיוחד״ יש בעסקה שבה הוחזר סכום כ״כ זעום מהחוב.

מאיפה יבוא הכסף של שכר הטרחה הזה? מבנק הפועלים, שמשום מה הסכים לבקשה הזו. מי שייפגע מהסיפור הזה הם לא המנהלים בבנק הפועלים, שימשיכו לקבל משכורת שמנה, אלא הציבור הרחב, שכספי הפנסיה שלו מושקעים במניות הבנק.

מול עורכי הדין שמרוויחים מיליונים על חשבון כספי הפנסיה שלנו, צריך לובי שנלחם למען הציבור. הצטרפו אלינו עכשיו: https://bit.ly/3hZh2wb

#הוןשלטוןבנקים

 

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן