כיצד אתם נוהגים לחגוג את יום ההולדת שלכם? – מסכמים 4 שנים

אנחנו תמיד מזמינים את כל החברים שלנו, שבלעדיהם ליטרלי לא היינו קיימים, ויחד חוגגים את כל ההצלחות מהשנה החולפת ורוקמים את החלומות לשנה הבאה.
מוזמנים להציץ על סרטון קצר שהקרנו בחגיגת יום ההולדת הרביעי של הלובי הציבורי, שמתאר חלק מההצלחות שלנו בשנה החולפת:
⚖ לראשונה הציבור לוקח טייקון לבית המשפט: הגשנו ערעור על ההחלטה של רשות התחרות לאפשר למונופול הגז לרכוש את צינור הגז המחבר בין ישראל למצרים.
✂ ועדת החקירה הפרלמנטרית לבדיקת ההלוואות שניתנו לטייקונים (״ועדת פישמן״), שדחפנו להקמתה וליווינו את פעילותה, סיימה את דיוניה ואנו עובדים על הפיכת המלצות הוועדה לחקיקה.
? סיכלנו מינויים ששיקפו את תופעת הדלתות המסתובבות: של עו"ד יורם טורבוביץ׳, יד ימינם של טייקונים רבים, ליו״ר בנק לאומי; של ראש הרשות להגנת הפרטיות, עו״ד אלון בכר, ללוביסט הראשי של הבנקים; ושל עו״ד דליה טל, היועצת המשפטית של בנק לאומי במשך יותר מ-25 שנה, לדירקטורית בבנק הפועלים.
? נכנס לתוקף ״חוק הפקסים״, שקובע שמשרדי ממשלה וגופים ציבוריים (כמו בתי וקופות החולים) מחויבים לאפשר לנו לפנות אליהם במייל (ולא רק בפקס).
? סייענו להעביר תיקון חוק שיחזק את רשות התחרות מול המונופולים הגדולים.
? בעקבות הפעילות שלנו, משרד התחבורה התחייב להקים תחנות אוטובוס ראויות ושלא יהיו יותר תחנות עמוד בתוך שלוש שנים, ואף הקציב עשרות מיליוני שקלים לעמידה בהתחייבות. בנוסף, מינהל התכנון יקדם כללים לתכנון ערים שמותאמות לתחבורה ציבורית.
? בעקבות הרפורמה בבנקים שסייענו להעביר: בנק דיגיטלי חדש קיבל רישיון, לראשונה מזה כ-40 שנה.
? הפחתנו את הפגיעה בכספי הפנסיה שלנו במסגרת הלוואה שלקח נוני מוזס לחיזוק שליטתו ב״ידיעות אחרונות״.
? בג״ץ דחה את העתירה של חברות התרופות נגד חוזר מנכ״ל שאוסר על פגישות אישיות בין נציגי חברות התרופות לבין רופאים (אנחנו חיזקנו את עמדת משרד הבריאות נגד החברות).
? כשהכנסת תחזור לפעילות יחל פיילוט שיזמנו במסגרתו נוכל לעקוב אחרי הצבעות הח"כים בוועדות הכנסת (היום יודעים רק כמה ח״כים הצביעו בעד וכמה נגד, אבל לא איך כל ח״כ/ית הצביע/ה).
בשנה הבאה נפעל בכל הכוח בשביל לנצח את תשובה ומונופול הגז בבית המשפט, להוזיל מוצרי ייבוא באמצעות המלחמה ביבואנים בלעדיים, להפוך את הבנקים לקצת יותר תחרותיים, לשפר את תשתיות התחבורה הציבורית, לעגן תקופת צינון משמעותית לרגולטורים שעוברים לעבוד בגופים עליהם פיקחו, לקדם שקיפות רבה יותר בעבודת הלוביסטים ועוד…

רוצים לעזור לנו להגשים את השאיפות והחלומות הללו? הצטרפו אלינו: https://bit.ly/2N8YOtX

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן