הישג לציבור: ייבוא מוצרי תמרוקים יותר זולים מחו"ל מיד אחרי נשיקת חצות


רגע לפני השנה האזרחית החדשה וכניסתה לתוקף של החלק הראשון של הרפורמה בתמרוקים, שמאפשרת ייבוא מקביל, ניסו הלוביסטים של היבואנים הרשמיים והתאחדות התעשיינים להביא לדחייתה, כך שישמרו על המצב הנוח בו אין להם תחרות של ייבוא זול דרך ספקי משנה. אנו שמחים לעדכן שהצלחנו להדוף את ניסיונות אלו של בעלי האינטרס והיא תיכנס לתוקף כמתוכנן ב1.1.23

**
במהלך הדיונים על הרפורמה, הלוביסטים של היבואנים הגדולים עשו כל שביכולתם כדי לצמצם את היקף הרפורמה בייבוא מקביל של תמרוקים. הלחצים הכבדים שלהם גרמו לכך שבחלקה הראשון של הרפורמה, אשר תכנס לתוקף ממש בעוד כמה ימים, כלולים רק 15 סוגי תמרוקים. כל יתר מוצרי הטואלטיקה – כמו סכיני הגילוח של 'ג'ילט' ומשחת השיניים 'קולגייט', המיובאים על ידי המונופולים דיפלומט ושסטוביץ, נשארו מחוץ לרפורמה.
עם זאת, הרפורמה הנוכחית היא פריצת דרך ראשונה במאבק בשליטת היבואנים הבלעדיים בשוק התמרוקים בישראל, והינם פרי עבודה מאומצת של שנתיים בהן קידמנו תהליך של פישוט הסרבול הבירוקרטי של תהליך הייבוא. זוהי מלחמה עיקשת מול מכבש הלחצים של הלוביסטים של היבואנים הבלעדיים, אשר מתעקשים על עמדת הכוח המאפשרת להם לשמור על המחירים הגבוהים.
המוצרים שיתאפשר לגביהם ייבוא מקביל בעוד מספר ימים הם הטריז הראשון, הסדק הראשון, בשליטה של היבואנים הבלעדיים על שוק התמרוקים בישראל. בכוונתנו להמשיך ולהאבק על שחרור הצרכן הישראלי מזרועותיהם הלופתות של היבואנים הבלעדיים.
לשם כך אנחנו צריכים את תמיכתכם במאבק. אל תעמדו בשקט מול כוחם של היבואנים הבלעדיים -הצטרפו אלינו https://bit.ly/3i36tMz


תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן